Pages

Saturday, August 28, 2010

Saraba Kamen Rider W

Argh!!!!!!
Next wek last episode Kamen Rider W. Fucking hate that! 



*cam bebudak minat kartun...*
Eh2 sori k!! Mind ur own business la... Ada aku mintak duit sesen ke semata2 minat aku ni? Pigidah! Chit Poooorahhh!!!
I'm gonna miss scene masa diorang nak henshin tu .. Cyclone. Joooker!!!



Best woo.. tpi nak wat camner. Same goes ngan Kamen Rider Decade dulu. Ikut bagai nak rak. Last2 habis gak. Dah ditakdirkan sesuatu yg baik (!?) tu selalunya xkan berpanjangan kan. (emosional la plak..)
Tapi aku harap sangat yg next Kamen Rider ni akan best gak walaupun aku tgok dio punya teaser cam bebal jer.. Yang paling nyamaph, bab motor dia leh tukar jadi mesin slot air tin. (betul ke tidak aku ni?) Xder motif langsung!
Still.. aku tetap akan tgok the next series. Xmain la kritik berat2 awal2 ni kan? Kita tengok dulu..pastu kalau xpuas hati, kita pakat2 hentam kat Youtube k!

Saraba Kamen Rider W/Double

Mampus aku nak hafal semua dia punya combination. Argh!!!

Entry banyak gambar. Google jer k!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...