Pages

Monday, October 4, 2010

Dari Meja Editor (part 1)

Soalan : 
Adakah keadaan sekeliling mempengaruhi tahap sense of humor sesorang ituw?

Che Kiah jawab :
Yerlah dik non.. Cik Kiah nak bagi contoh yer.. (sesambil menjeling manja ke arah aku..) Kalau hari2 terperap dalam bilik gelap sorang2.. Camner la SOH ngko nak hype. Ngko buat lawak pun xder orang nak dengar nyer masa tu... 

Aku jawab : 
Wah!!! Engko kutuk aku ya cik kiah?!?! Sentap nih!! (lantas membaling patung patrick kat muka cik kiah. Tepat ke muka dowh!!) Engko ingat aku suka ke memerap lam bilik ni? Dah kalau aku dok kat luar pun.. Bukan ada orang nak bercakap ngan aku ni.. (jawapan + aduan. Mantap nih!!) Baik aku layan Utube ke.. Dailymotion ker.. At least kalau xder pekdah pun.. Aku xkacau orang la!

Che Kiah jawab balik : 
Wah!! Melawan nampak?! Nampak sangat nak kena ABUGIT kat aku nih! (Che Kiah attack, aku elak. Lalu bermulalah perang dunia ke 3 dalam bilik aku ni.. Detail x dapat dikongsi. PRIVATE & CONFIDENTIAL k!)

Kesimpulan :
Ya.. keadaan sekeliling memang mempengaruhi tahap SOH sesorang itu. Keadaan ini juga boleh diklasifikasikan (berbelit lidah aku!) sebagai hampir GILA TAHAP DEWA. Hampir shaja ya.. Jika dah 100% confirm dia dah GILA TAHAP DEWA, sila selak Yellow Pages untuk mencari nombor fon Hospital Tanjung Rambutan. Ini kerana jika hospital2 lain menerima kes ini, nescaya ia akan dirujuk terus ke Tanjung Rambutan. So, untuk menjimatkan duit kerajaan. Sila ikuti langkah2 diatas ya. Sekian.

Hahaha!!! Ni lah padahnya lau hari dok terperap dlam bilik menghadap Shane Dawson, one of the best channel kat Youtube buat masa skang. 



So, lau ada sesapa yg nak layan. Ikut link ni k! Shane Dawson Tv
Tapi ada sedikit peringatan. Maybe lawak dia kekadang ada sikit cam menghina + lucah. But, for the sake of humor, just take it easy. Kalau x tahan. Blah jer la k!


Percayalah.. Lawak ni kekadang bukan disebabkan bahasa jer. Cukup ngan riak muka pun orang dah boleh katawa tau! Tapi kalau la kita ni x pandai melawak. Cukup la jadi penonton k! Jangan dok cecuba nak try. Kang x pepasal orang menyampah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...