Pages

Monday, November 1, 2010

Penang... The Rock

Lama sungguh rasanya x mencarut kat blog ni..
Jap2... mencarut ke mencoret ek?!
Sama jer kut.. Ah.. lantak lah.. Janji skang ni mood aku untuk bercerita tengah membuak2 ni uolss.. Hehehe..

Cam yang aku post last skali aritu.. Aku akan ke PENANG untuk bercuti. Dan aku sepatutnya buat entry pasal tu minggu lepas lagi. Bukan apa.. hujung minggu aritu aku kena organize (chewah... mantap ayat!!) wedding adik my sis. So, aku fikir.. kalau aku simpan lama2 story pasal holiday aku tu.. Basi la gamaknya akak oi!! I ni kan x minat benda2 basi ni... berbau tau! Hehehe...

Tapi nak buat macam mana kan? Masa x mengizinkan. Jadi hari ni baru aku berkesempatan nak menulis ni.. Oleh itu, terimalah sebuah bingkisan nukilan ku untukmu.... (padah x ambik sastera zaman sekolah. Skang ni gila x bertempat plak. Hua3!!!)

Trip ni actually just serampang 2 mata jer. Misi sebenarnya nak ke Kedah sebab orang yang 'sponsor' kitorang masa tu nak serah kunci rumah dia untuk penyewa baru. So aku, my sis and anak dia ni kiranya jadi peneman jer la... Tapi disebabkan aura kipas aku ngan my sis ni TERAMATLAH HEBAT, dapatlah kitorang merasa trip jarak jauh ini. Hohoho....

Kat Penang kitorang stay kat Bayview, sebelah jer ngan Hard Rock. Masyuk woo!!! Manakan x. Harga bilik jer dah RM 1200 semalaman. Mahal siot!! Tapi seperti biasa, aku ngan my sis wat dunno jer.. Maklumlah.. Apa guna ada sponsor kan? Hehehe..

Xnak melalut pepanjang... Ni pic yg sempat aku snap2 masa kat sana.

~2 budak gemuk~Jalan tepi tasik~
Hehehe... Kat Pahang. Aku pun xtau nama tempat ni. Yg aku tahu, ramai orang asli kat area ni. Hohoho...

Bayview Hotel. kat sini lakitorang stay. Bayview itu hanya pada nama sahaja kerana bilik aku tu x menghadap laut pun.. Cesss...

Shopping kat Hard Rock Cafe. Gemuk sungguh mamat dalam poster tu kan? 
(Cover line beb..)

Apa ngko ingat ngko sorang jer ada pic ni Tj? Hohoho..
Aku siap menelentang tau! Spesies xleh kalah kan..

Me? The Beatles? Rambut jer nak sama kot...

Queensbay Mall. Best.. tapi xlarat nak jalan satu kompleks tu...

OTW balik... Bye2 Penang... Kalau ada sponsor, saya datang lagi!!!

Sejujurnya, aku thanx sesangat kat my sis sebab tanpa dia.. maybe aku xkan merasa trip ni kot. Walaupun aku ada kakak kat Penang, tapi celah mana dia menyorok pun aku xtau. Hohoho... next trip? KL and JB. I like it bebeh!!!

Price untuk same room kat Hard Rock lagi murah dari Bayview?! Argh!!! Sakitnya hati!!!! 

1 comment:

TJ said...

hahaha!nerakkk siakkk!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...