Pages

Saturday, June 25, 2011

Cerita Dari Sekeping Gambar

Disebabkan gambar profile Fb aku dah macam haramm sangat. Terpaksalah aku jajah Flickr untuk cari gambar2 yg interesting.
 My Keyword. Of course la 2NE1~ Diorang tengah hot okay... nak2 si Park Bom. Kiut!! I loikee!!!

Tapi.. tengah syok2 senyum sorang2 tuh.. Aku boleh pulak terjumpa ngan gambar nih..
My first reaction was like.. "damn! macamana gambar ni boleh ada kat sini plak?" Series!! Very xseswai ngan keyword tuh.



See see! Macamana picture nih boleh termasuk sekali dalam search keyword tuh. Argh!! Tensen den!


Rupa2nya.. lepas lama termenung depan lappy baru aku perasan.. Keyword yang aku guna tu sebenarnya problem sikit..
Actually aku taip 2NE1 Lonely. Lonely tu pasal aku sebenarnya nak cari screen capture gambar Park Bom yang pakai baju hijau dalam MV diorang. *same goes with my blog quote tuh.. aku search kat Flickr.. Bigbang Love Song. Toing! dia keluar. senang...* Alih2.. menatang ni pulak keluar. Babi sial aaa....

Aku nih.. *huhhh.. tarik nafas panjang~* sebenarnya bukanlah nak marah sangat. It's more like.. TERKEJUT. 
Sebabnya.. gambar tu.. macam tengah menghanjeng2 kan aku. Terasa tau!

Actually.. past few days.. Aku pun xtahu kenapa. Nampak macam aku ni dipinggirkan. 
At first.. I thought, maybe because aku jarang keluar bilik kot.. But somehow.. Boleh kata hari2 aku mengemas rumah then main lappy kat meja makan. So how?
Pastu.. aku pikir lagi.. Ermm.. mungkin sebab aku xbanyak bercakap kot~ Tapi makinla aku heran jugak. Sebabnya aku ni memang banyak cakap per.. Aish.. Confuse!!

So on that perticular night. Aku buat muka tebal keluar. Then bercakap macam biasa.
Of course la aku try pasang telinga topik apa semua org tengah berbual. Apa kes ngko nak terjah masuk orang lain punya conversation kalau sepatah haram ngko tatau detail kan. Hiks!

Apparently... sepatah haram pun aku memang tatau! Pasang telinga nih bukan main tau. Last2 aku cuma jadi tukang sorak abah yang tengah syok main game tanpa LANGSUNG di-include dalam perbualan yang berlaku masa tuh... 
So somehow I think, that picture is totally about me. The blue one, that's me. Than the other two is... sesapalah! Yang pasti, diorang xinclude aku. End of story.

Nilah actual picture yang aku nak. See.. gorgeous gila kan Park Bom
ngan green outfit ituh.. 
Tapi sayang xder yg dari MV. Her hair in this picture looks weird actually.
So terpaksalah aku reject.. Waaa!!!

Anyway.. detail pasal conversation malam tu.. Aku tahu jugak at last. Tapi last minute sesangat. So... aku pun memang series hilang mood. Bukanlah nak merajuk.. *hello?! aku sebatang kara okeyh! so being sulky is not a priority here.* Cuma perasaan diketepikan tu membuak2 dalam dada nih. Malu pun ada. Rasa macam akulah manusia paling bangsat masa tu. 

Dan up until now, aku still lagi buat muka tebal pergi tegur orang sana sini. Kelakar kan? Desperate sangat. Tapi xperlah.. nasib aku. Terima jer.. Hiks!


p/s - still happy sbb minggu ni sajer aku dapat jumpa ngan 2 orang kawan yang paling aku sayang. Amin, kawan yg last sekali aku jumpa 10 thun lepas dan Abe Li, polis yg pernah satu ketika dulu pesaing terhebat aku dlam KFC. Hepi!!! hari2 aku chat lepas rindu tau! ^^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...