Pages

Sunday, April 1, 2012

Bodoh Punya April

Terbaik~................

Itu jer yang mampu aku cakap bila baca post kawan aku yg satu nih.


Ko tau la kan~ aku ni dahla die hard fan... Sekali ko tetiba show ni kena cut cenggitu. Mau kow xterkejut beruk! *beruk terkejut terus gigit orang.*

Nasib baik prank semata2. Kalau x memang sah2 thread kat forum tu akan berlipat kali ganda. Confirm pecah kepala den ni hah nak tapis satu2. Hadoii.....


So habis satu citer pasal BODOH PUNYA APRIL. Skang jom masuk part 2. Hoyeah!!!

Basically part two ni lagi interesting sebenarnya. Melibatkan aku serta pasangan pengantin baru kat dalam rumah ni. 
Di manakah gempaknya cerita itu? Mahu tahu? *xnak tahu pun tetapp baca kan? well~*

Of coz kenalaa tungggggguuuuu~ Kata orang Kelantan.. "Kejap aku nok karey crito sedak!"
Jadi buat beberapa jam berikutnya ni... Keep Ur Head Down bebeh!

p/s : Esok appointment ngan Abg Naz. Matilaa asyik kena goyang kepala mengangguk. :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...