Pages

Thursday, April 12, 2012

Busker Busker - Cherry Blossom Ending

Kalau nak bercakap tentang mood skang ni memang aku off.
Off sbb ada mamat bodo yg xsedar diri mencerca orang katanya dia tu better then aku. Well~ aku pun sbenarnya xsure dia tu mamat ke minah sebenarnya. Maklumlaa... semua guna nama samaran kan... *tu susah lau jadi moderator xbertauliah cenggini~*

Neway... mood off maknanya kena dengar lagu la kan?!
So kali ni aku pick lagu yg baru aku donlod sat tadi. Dan skang ni sesi menghafal lirik sedang berjalan dengan jayanya. Huhuww...

Citer pepanjang pun xguna sebenarnya. Lagilaa baik layan jer MV dia ni. Confirm korang akan feeling2 hepi tanpa sebab. Kerat jari I jamin okeyh!

So chiow! :)


p/s : Series lagu ni memang menaikkan mood. Tetiba jadi rajin buat kerja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...