Pages

Saturday, May 14, 2011

Entri Kemalasan


Tengok! Hensemkan aku dulu? Hehehehe... Motip sangat guna perkataan 'dulu' tu kan~

Dengan singlet yang confirm balik kerja xmandi lagi, pastu pinjam plak spek roommate. Gigih aku snap gambar ni kat tangga hostel. Takut orang nampak siol! Hahaha!!!
And that thing yang tersangkut kat bahu aku tu actually kabel henpon sebenarnya.
Maklumlah kan.. dah letih pose2 tu.. Xkan nak simpan dalam henpon jer yer dak? 
Destinasi? Myspace la jawabnya... *dulu aaa.. tapi lepas arwah faris meninggal, acc tu terus aku tutup :(*

Tapi ni gambar time tengah hype. Hype sebab baru gila IT gitu.
Nak tengok muka bermasalah? Hehehee.... Nah!


Hahaha!! Ni sebenarnya bukan bermasalah sangat sebenarnya. Muka tak cukup tido + lapar ada ah! 
Ohhh.. series dahsyat kan? Tang muka aku tu toksah citer ah. Tengok kat background tu.
Dengan bekas planta jadi lapik kipas, kotak cili jadi tempat isi komik, dinding ngan poster2 kartun, dan katil tu.. Ya Ampun!! Cadarnya mana dong?! Kenapa sik tualanya diletak gitu aja.. *mati aku berlagak Indon jap!* Sumpah pengotor gila kan? Alahai~ katil sapa la tu ek? Kihkihkihkih......

Okay okay aku mengaku. Semua yang dalam gambar tu sememangnya harta aku. Even kat dinding tu aku siap mark 'PROPERTIES OF ADIK KFC. ORANG NAK SORI." Heee... ko mampoo?!

Klah! Nak kena buat roti telur kat abah ni. Old man lapar sebab kalah main game tu.
So pepehal kena isi perut dia. Aku? No hal~ Burger mcD tengah menunggu... Yippie!!!


*pelik sebab lama x update blog~ haishhhh.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...