Pages

Friday, May 6, 2011

Kamen Rider OOO

You count the medals one two and three!Life goes on Anything goes. Coming up!OOO!

Hahaha... It's all over my blog rite?
Entah kenapa aku xpernah boring nak ulang ayat tu. Catchy la tu konon... Kikiki...

Tapi series cakap yang Kamen Rider OOO memang best. Especially part2 yang combo tu. Best siot!! Better than KR Double I guess? :P

Dan lepas last week punya episod, aku rasa diorang dah sampai kat last combo kut~ Lagipun tinggal xkurang 20 episood lagi... Better focus on character resolve rite~? *entah betul idak grammar aku kan!*

Now...  daripada melalut tak tentu pasal.. Baik aku post picca2 combo dari siri ni kan?
Jommm mula!!!!!!

                                    
                                              GataKiriBa                                                                                RaToRata

                                 
                                           SaGozo                                                                                          TaJaDoru

                                  
                                            ShaUTa                                                                                        PuToTyra

Dan akan ada satu lagi additional combo lepas ni yang aku tahu sebenarnya... Tapi yang ni special sikit. Khas untuk movie sajos...

So sesiapa yang berminat nak tengok cerita ni tapi xfaham bahasa Jepun.. sila follow link ini ok.
-> Over-ti.me (english subtittle only.. jangan nak nengada mintak yang melayu ok!)
Dan kalau korang minat nak follow blog hiburan Jepun yang focus only to these kind of stuff, sila follow link ni pulekkk..
Just a little reminder. Japenese people love photobook concept. Jadi kalau korang 'ter'jumpa pompuan2 yang pakai bikini kat blog tu.. Jangan nak salahkan aku ok! Hadap atau blah. Korang pilih sendiri. Ngeee.... ^^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...