Pages

Saturday, January 14, 2012

Happy Birthday Maa!!!

Kitorang plan untuk buat surprise besday party kat maa. Temanya senang jer. Asal xkena tangkap ngan maa, apa2 pun jalan. Senangkan?

So bila kitorang keluar melepak belah petang tu.. kitorang dah setkan semua.. Kek... lilin... hadiah.. erk.. ada lagi ker? Eh lupa nak cakap... simple2 jer.. So cukup ngan benda2 yang ada tu la kan..
Dan bila dah ready.. semua barang kitorang standby dalam kereta. Nak dekat kul 12 baru kitorang wat keluar susun atas meja semua. Cam pelesit aku ngan my sis punya plan! Hahaha!!!


Done with preparation...
Masa untuk panggil maa keluar. So aku, my sis and Cik Demi pun pakat2 la nyanyi lagu besday kat pintu bilik dia. Memang boleh tengok la rupa dia yang surprise bercampur gembira tuu... Huhuhu...


Maa pesan.. "Awok ambik gambar saya ni jangan upload dalam fb tau! Xcantik. Saya pakai baju tidur nih.."
Ok maa! No fesbuk. Blog sajosss..... :)


Present tuk maa. Walaupun xseberapa... tapi ikhlas dari anak dan cucu dia. Hiks!

Dan aku... macam biasa~ Xleh nak hadiahkan apa2.. Cuma ucapan semoga maa panjang umur murah rezeki serta dilimpahkan segala kebaikan saja mampu diucapkan. Tu pun kalau ada lebih sila hulur... Sengkek ni seyh.... Mwahahaha!!!

p/s : Nama aku Jarkey... Jarrr... Keyyy.... Senang lagi, JAKI. Bukan JUDIN okay! Ko nak cari gaduh ke hapa bro?!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...