Pages

Saturday, January 7, 2012

This Is Bromance. *versi ke laut..*

Xtahu macamana tetiba enjin kereta my sis boleh mati semalam. Harus padam terus cita2 nak mengadap mcD. Huk huk huk.. I ngangis okay... Dahla setakat ni aku xpernah jamah lagi prosperity tu.. Tetiba boleh jadi camni plak. Sedih tau... T_T

Kan~ bersemangat gila sampai ada orang jeles ya amat kat diriku yang hina ini... Huk!

So arini... nak xnak, terpaksalaa we all pinjam kereta Maa untuk kesana. Modal pusingannya, kitorang cakap untuk keluar beli buku log untuk Cik Demi.. Biasala~ nyonya mengalah sikit kalau guna nama cucu dia tu.. Hihihi..

Macam biasa, sampai sana wajib I jadi pengorder. 2 set prosperity untuk my sis dan Cik Demi.. McChicken untuk aku dan Bubur Ayam untuk Maa. Maka rajinla aku beratur menunggu giliran untuk diambik order..
Tetiba masa tu aku dengar macam ada orang panggil nama aku. Tapi disebabkan ramai sangat~ Nan hado aku melayan. Terus buat2 kekwat pandang menu board. *sila tiru jika anda rasa anda vogue.*
Masa ni sipi2 aku terdengar kat telinga...

"Kekwat aa~ Tau la pakai spek kuning skang...."

Hah?! Cam biasa dengar jer ayat tu? Terusla aku mencari... *mata disepetkan.. takut2 orang perasan..*
Lohh... ingatkan malaun mana~ Mr. N rupanya... tersengih kat area belakang tu dengan tangan berglove bagai~ Ish ish ish... sebijik cam aku dulu! Hohei!

Lepas buat acara berisyarat bagai~ my turn mengorder pun sampaila... terus aku berdrama kat situ..
"Saya nak 2 set prosperity~ 1 McChicken ala carte' dan satu bubur ayam. prosperity tu dua2 saya xmo bawang." 
Kan... saja nak menambahkan kerja Mr. N kat belakang.. Hehehe.. 

Mr. N menjeling bila dengar order aku tu.."Pelik2 slalu kalau yang dia order.." sambil membetulkan glove yang dipakai..
Aku apalagi~ harus buat acara menjelir lidah. I cute okey! *burung2 terbang berlalu..* Mr. N pun terusla buat kerja dia. Aku plak, duk tepi feeling2 membelek kuku. Padah tertinggal fon kat umah xbawak. Ahaks!

Gambar sekadar iklan yang di'pow' dari flickr.
*lama gila dah aku xwat kerja ni kan?!*

Selesai buat order aku, Mr. N ambik peluang berchit chat kejap. Nasib manager~ kalau x wajib kena sembur sbb mengular. Hahaha..
Aku of coz la.. mengendeng mintak eskrim free satu. Syukur hajatku itu dipenuhi. Mr. N pun takut ngan mulut aku okay~ Cam laser beam dia kata. :)

Oh.. untuk yang sudi membaca.. entry ni bukannya aku tulis sebab nak berbangga aku boleh makan McD ke hapa.. Just nak share.. happy time aku.
Aku xramai kawan okay. So bila ada orang macam Mr. N yang sudi buat baik ngan aku ni.. Aku betul2 rasa gembira. Yerlah.. aku kenal dia pun sebab selalu ke sana~ then kenal makwe dia.. then dia slalu blanja eskrim.. tu jer.

So kalau terasa nak berdengki pun.. pilih2 la.. Benda2 cenggini xpayah nak dipanjangkan okay~ Buat letih serebrum berspekulasi sajos... *wah!! tetiba melalut ke laut!*

In the end.. pengakhirannya.. Aku dapat sebijik penampar manja oleh Mr. N sebab nyaris2 terbocor rasia depan budak2 dia. Haha! Sori bro! Janji xulang tayang dah lepas ni.
Dan lepas tu aku berjalan keluar penuh riang walaupun masih lagi xberkesempatan merasa Prosperity hari ini.. Hiks!

p/s : Aku nak tshirt Uniqlo One Piece tuh! Harap2 la~ Mr. Tiger sudi sponsor.. huhuhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...