Pages

Wednesday, January 18, 2012

The Singing Machine

Aku memang supporter kuat kalau kawan2 aku menyanyi. But for them to support me... NEVER.. Why? Sebab aku xkan menyanyi suka2 feeling anuar zain depan orang ramai. Hehehe..
Ko jadah nak malukan diri sendiri depan orang ramai kan~ Baiklaa buat2 havoc jadi backup singer jer.. :P

Bercerita tentang menyanyi.. and of cozla karaoke.. Aku sempat la interview Sha tentang lagu2 pilihan beliau malam semalam. Katanya...

"Kitorang skang ni kalau gi karaoke.. wajib pilih lagu yang pelik2..
Sebabnya senang. Kalau nyanyi lagu yang biasa orang nyanyi... mesti orang xnak tengok.
So to please the crowd... baiklaa kita nyanyi lagu yang orang xpernah dengar kan!"

Hurm... ada betulnya jugak kata2 abang hensem itu kan...
So 3 jam disitu... for the first time dalam sejarah aku menemankan orang karok... nilah pertama kali aku dengar lagu cam Simalakama dan Cap Apek.

Dan terus terang aku geli hati bila sesekali melayan bait2 lirik kat skrin tu.. Cam lagu Cap Apek..  korusnya cenggini...

Cewek sialan.. kegatalan.. mata duitan.. mata keranjang~

Cam mencaci kan? Xcaya korang boleh search lagu ni.. Cap Apek. 
Hahaha!!!

My sis pun sempat gak la jadi Uji Rashid, Ziana Zain dan fevret dia, Whitney Houston.. *tapi versi parit raja. kikiki...* Dan paling best bila dia duet ngan papa. Dua2 cute!
Aku siap buat aksi pole dancing lagi kat atas meja tuh... *berangan! walhal ko joget lambak ngan papa jer kan?! pastu sambung poco2 ngan Sha. Ahaks!*

Gelap kan? Kamera fon jatuh longkang last week katakan~ Hahaha!!!

Selepas burn Rm150 duit papa malam tu, kitorang sambung acara mengisi perut kat Kedai Bang Zi pulak.
Papa, my sis and Sha siap order laksam ngan roti bakar satu sorang. Padah kelaparan dek menyanyi high note sangat. Ahaks!

p/s : Dia sebijik cam Chesu... No wonder la kan~ Tapi yang terbaik.. kulit dia santekk... Standard budak oversea kan... Hiks!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...