Pages

Wednesday, March 28, 2012

Aku Download Citer, My Sis Main Bejeweled dengan Tangan Di Rambut. Apakah?!

Before you assume, learn the facts.
Before you judge, understand why. 
Before you hurt someone, feel. 
Before you speak, think. 


Quotes yg senang gila nak faham. So xperlu citer panjang2 okeyh!

Here's the thing. Skang ni tengah meluap2 nak marah sbb dari pukul 10 malam tadi aku try download Running Man xdapat2. Dua kali.. I repeat, DUA KALI download aku tetiba jeng separuh jalan. Apakes? Nak kata server down~ Rasanya problem tu dah selesai hari Ahad lagi. Nak kata berebut ngan org lain... Aku bukan kaki torrent pun. Selama ni download cam biasa xder masalah pown...

Jadi pilihan ke-2 untuk cubaan ketiga adalah dengan mendownload split file. U know.. file yg di split2 pastu kena joint balik ittuw. Yaa... u know what I'm sayin' rite~.. *feel mat saleh jap.*

Okay..cubaan ketiga bermula. 
First part jalan.. second part jalan.. third part jalan.. So did the 4th 5th and 6th part..
Lega kejap. Before pukul 3 boleh tengok dah kot.... Hehehe..

Tapi sayang~ impianku musnah di pertengahan jalan lagi...
Xder angin xder ribut.. tetiba first part tu stop sendiri. Warkhh!!! Aura nak melempar barang tetiba meruap balik.
#actually memang dah melempar pon.. tapi sbb my sis ada depan pintu bilik ni.. harus cover jap. hehee..

Dan lepas berjam2 berfikir.. tepat kul 2.56 am satni. Aku pun dapatlaa idea..
Well~ download link tu bukannya ada satu jer kan~ So why not aku cari download page lain yg ada size yg sama ngan that first part tuh... download then try joint. At least kalau bertindih sekalipun.. aku xder la terlepas yg aku nak kan? Hua3!! Bijak tak?!

So for now.. masalah dahpun dapat diatasi. Hip hip hooray!!!

p/s : Enty selingan yg aku pun tatau kenapa perlu susahkan tangan menaip.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...