Pages

Sunday, March 18, 2012

Love, Care & Respect. Dari kami untuk kamu.

Lebih selamat kalau aku xcakap banyak. Biar gambar saja yg menyusun teka teki itu okeyh!

Pagi 16 Mac *my besday~* kitorang habiskan dengan menyiapkan semua benda yg diperlukan.
Walaupun gila ya amat punya letih. Terpaksalaa tahan kan.. Lagipun bukan benda selalu buat.
Dan pasal gambar ni pulak... Si Pise as usual, xleh tengok org sebok kat meja makan. Confirm dia nak menyelit gak. Dahla pow burger aku. Jeng punya kucing!

That bear yg berjaya membuatkan aku hangin di pagi Jumaat. Haihh!!!
Tapi sweet gak kan letak menatang tu dalam kereta? Ahaks! :P

Kadang2.. ada benda yg kita tak xtahu bila dan masa mana akan merasa.
So bila dapat peluang naik kereta yg harga RM 1.1 juta.. Haruslaa feeling2 jadi VIP kan..
Xyah cakap abah.. aku yg ambik gambar ni pun 2 kali 5 jah.... Hahaha!!!!

Series aku ngan abah kecut perut bila tengok tukang kemudi sampan ni. Ko budak umur 7 tahun okay! Nasib dia dah biasa walaupun landing cam haramm jer gi langgar tebing batu. Hahaha!!
Btw~ sungai ni memang luas tau. Aku pulak berselirat dengan beg segala. So bila abah buat tarian wakiki atas tu.. Harus I kena panic attack kejap. Hadoi.......

Masa aku tgah snappy2 area ni... Adalaa satu bot laju Marine Department of Thailand lalu..
Mula2 tu teringin gak nak snap wat kenangan.. Tapi bila dipikirkan balik~
dibuatnya diorang stop then soal aku macam2... xker naya?
In the end... aku main lambai2 jer.... Huhuhu....

Saksi segala2 yg berlaku sepanjang petang itu.
Teringat arwah mek dan abang2 aku bila tengok kerusi ni....

Alhamdulillah.... semua rancangan selesai sudah.. Now masa untuk balik!!!
Oh kali ni jurumudi pompuan pulak.. Sekali lagi la bot xsempat brek langgar tebing gituh.. Huhuhu...

Rest of the story... Kitorang gi makan area Bunohan.. Then balik dan terus melawak sepanjang perjalanan tu.. 
Tangan aku pulak still xberhenti menaip dari turun jer sampan sampailaa balik. Ko gila semua orang nak kena sampaikan berita ni... Ahei!!!

So lastly... dipanjangkan dari Cik Zee jugak.. Kami doakan yg terbaik untuk selamanya. Xmo gaduh2.. masam muka semua.. Perangai pun kena jaga.. Tapi sesekali bertelingkah menambah rasa tu xperla ek... Hehehe...
Papai for now. Kalau ada benda nak story lagi, nanti aku citer k! Booyaa!!!

p/s : Papa cakap dia ada hutang ngan aku. Tapi sebb aku tido masa dia datang tadi, papa cakap nanti dia bank in kan untuk aku dlm sehari dua lagi.
Oooo.... uuu... apakah ituw? :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...