Pages

Tuesday, March 27, 2012

Generasiku Dulu-Dulu

Aku sebenarnya bukanlah jenis yg minat sangat nak melayan video2 yg kawan aku post kat fb tu. Yerlah.. sikit-sikit politik. Xder benda lain dah ker kat atas dunia ni hah? Hishh...

Yaa~ mungkin aku ni bukan 'jenis' orang yg prihatin kut.. Tapi pada pemikiran aku la.. Setakat nak berkongsi sesuatu yg kononnya 'menyedarkan' tapi hanya berpandukan satu video bukanlah satu tindakan yg bagus kut~ Yerla.. dah sah2 pembuat video tu pro sebelah pihak kan? 
So why bother to watch? Lagilaa bagus post lagu kan. Ahaks!

Anyway. Ni aku nak share satu video yg cukup2 kreatif dan bermakna bagi aku. I mean... this is my generasi. Zaman sekarang xder dah buat macam ni semua hah..
So apalagi.. Letsss!!!!


p/s : Aku dulu pun ada 'facebook' tu tau! Matilaa budak pompuan ajer boleh isi. 
Budak laki? Hell no! Sekor2 tulisan cam cakar ayam! Rosak buku sajosss.... :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...