Pages

Monday, February 20, 2012

Aku bukanlah jenis manusia yang akan memburukkan orang yang aku pernah sayang. Nikan pulak untuk bercerita buruk pasal si dia di depan ahli keluarganya sendiri.

Aku bukanlah jenis orang yang akan jilat ludah sendiri. Pedaskan ayat tu? Tapi baiklah begitu daripada memalukan diri.

Aku ada pendapat aku sendiri. Aku xminta orang lain akur jauh sekali menunduk setuju. Cuma aku harapkan RESPECT. Dan benda tu cuma akan datang bila kita saling mendengar dan memahami.

Aku xsuka menyekat kebebasan seseorang walaupun aku diminta berbuat begitu oleh tuan punya badan. Lagipun dengan menyekat xbermakna aku boleh mencegah. Makin dilabel busy body ngan xmemahami adalaa...

Aku seorang yg keras kepala. So bila aku kata (X) maknanya (X) lah tu. Jangan dicuba untuk buat aku faham kerana tindakan itu cuma akan lebih mengeruhkan keadaan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...