Pages

Wednesday, February 1, 2012

One Direction - One Thing

Minggu yang cukup sibuk kerana terpaksa menguruskan my sis yang akan ke KL esok. Damn! Apsal orang pompuan xleh pakai cam budak laki jer? Just jeans dengan tshirt maksud aku.
But once a year untuk besday girl... I rela jer kan~ Lagipun Zakiyudin xbuat kerja free sebenarnya. Hulur angpau bawah meja tetapp okay.. Hehehe... :)

So this song. Lagu tema aku ngan Cik Zee untuk for the past two weeks. Kekdahnya sebab budak2 ni muda dan cute cam aku. Or nak best lagi, spesies anak ikan balang kaca katanya my sis. *warkh!!!* 
Actually no la~ I'm an xfactor fan. So setiap act yang pernah bersaing dalam Xfactor memang aku follow aa~ My fevret? Olly Murs of course... *sila google. lama kan xguna ayat tu!*

Lagipun lagu ni best apa~ Aku suka MV dia sebab ringkas. Ko naik bas pusing2 bandar sambil busking ngan peminat semua... Kan ker bagus tu untuk promotion. Xgitu? Ahaks!
So girls... and if you don't mind~ guys... ENJOY!!!

I tried playing it cool
Girl when I'm looking at you
I can't ever be brave
Cause you make my heart race

Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe

Some things gotta give now
Cause I'm dying just to make you see
That I need you here with me now
Cause you've got that one thing


So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing

Now I'm climbing the walls
But you don't notice at all
That I'm going out of my mind
All day and all night

Some things gotta give now
Cause I'm dying just to know your name
And I need you here with me now
Cause you've got that one thing


p/s : Cik Zee cakap Zayn cute. Memang la dia cute. Tapi bila dengan saya dia kena jatuh no.2. Kalau xjatuh gak~ confirm aku tolak dia jatuh bukit. I'm forever no.1 okeyh~ Ahaks!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...