Pages

Friday, February 3, 2012

Alhamdulillah......

Setelah hampir 2 tahun aku melapangkan diri xbuat apa2.... at last sinar untuk sesuatu yang baru dahpun nampak di hujung sana.

Thanx everyone. 
My sis yang sentiasa di sisi sejak arwah mek xder. 
Papa yang bukak peluang untuk kami berdua.
Abah sebab sudi jadi teman bicara.
Maa yang sentiasa hadapkan aku dengan kerja dia. *aku suka membantu okay!*
Cheya, Chesu, Reza & Abe Mi dan Mimi yang sanggup berkongsi segala suka duka bersama...

Dan buat kawan2...

Pok Oak. Setiap nasihat kau memang aku ambik pakai selama ni.
Mr. Tiger. Thanx! Setiap sen yang pernah kau habiskan untuk aku, tetap akan aku ingat.
Abg Naz. Adik tetap adik. Don't worry about that k!
Dan semua yang mewarnakan setiap inci hidup aku selama 23 tahun ni. Terima kasih! Terima kasih! Terima kasih!

Untuk Cik Zee pulak~ pegang kata2 saya. Kalau saya xdapat ke Rusia seperti yang di-plan. One day saya akan jejakkan jugak kaki depan rumah awak kat sana k! Promise!

Oh.. bercerita panjang2 pun xguna sebenarnya kan~ Benda xtahu sampai mana lagi kan...
Tapi jika dah ditakdirkan ini peluang untuk aku. Trust me! Aku xkan belakangkan orang yang pernah berada di sisi aku selama ni.

So Tok Bali! I'm counting on you bebeh! 
Rusia pulak, remember me! Yea yeah!! *warkh!! matilaa perasan cam esok dah nak pergi. Ahaks!*

p/s : Membebel panjang xguna! Bila paperwork depan mata~ Ko siap la~ kang xpepasal lepas 5 hari pancit! Hahaha!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...