Pages

Saturday, February 4, 2012

Story Telling Session

Aku gila punya lapang sehari dua ini okay~ Xder acara mengukur jalan maupun bermain cutt-cutt angin sesapa. Rilekkk jer. Bolehla kiranya nak berlagak suri rumah bila perlu dan samseng bila kepala pening. Hohoho!!!
Eh melalut mukadimah ke laut. Mwahaha!!

Sebenarnya tengah syok2 aku layan 2 Days & 1 Night tadi... Cheya call. 
Aku mula2 tu pelik gak. Why? Why? Jam dah pukul 11 lebih.. ni apakes baru nak start bergosip ni.. I don't like tau! Satunya sebab dah lewat dan satu lagi sebab citer fevret aku tengah tayang kat tibi. Menganggu okeyh!

Tapi bila aku say hello tu~ terus telinga yang baru lepas korek ni berdesing....

"Apsal abah boleh terlepas ni?"

Oh matilaa aku kena buat repot 8 mukasurat nih... Uwaaa!!!!

Habis yang tu, terus sambung gosip dunia hiburan pulak. Entah kenapa tetiba boleh Cheya gi tanya aku pasal Misha Omar. Oh hellooo~ I sejak zaman bunga2 cinta lagi xpernah minat artis itu okey... Kau mampu feeling2 nyanyi sesambil hentak2 kaki cam sembelit nak tunggu bilik air gitu?! Oh.. xrela aku jadi kipas susah mati dia tau!

Then ceritanya beralih pulak tentang status2 terkini lelaki pujaan beliau. Siapakah?!
Xlain xbukan si tua kaki lipat itu laa~ 
Haa... yang ni memang panjang aku story. Nak2 bila aritu masa tengah mengushar ayam free kat kfc, skali kau terserempak ngan waris beliau uolls!!! Matilaa semua cerita dalam selimut keluar. Maklumla~ selama ni ingatkan kitorang jer melabel dia kaki lipat... Xsangka orang lain pun sama gak.. Tu la kan.. Sapa suh lipat/pow ps2 sedara sendiri. Aku jamin tujuh keturunan orang akan sentiasa pot pet pot pet bercerita. Hohoho!!!

Kalau nak listkan lagi topik2 we oll... mau esok xhabis aku tulis nih. Dibuatnya ada orang menyampah carut aku kat fb ngan forum... huh! Tobat aku tutup blog ni masa tu. Malu sial! Hahaha!!!

Tapi tula... aku dengan cheya skang ni pun dah jarang sangat dapat berbula mesra cam semalam. Nak2 bila aku pakai prepaid nih. Susah... Kesian gak kat Cheya. Asyik dia jer meneleponkan~ Aku? Haram ko jah.. Sayang kredit. Ahaks!

Anyway, aku sebenarnya nak publishkan entry lain.. Tapi ter-rajin nak buat satu yang lain pulak. Biasala... sesambil tunggu cerita aku habis download kan... Mengisi masa lapang katanya Cikgu BM dedulu. So chow everyone. And wait for my entry pasal tenuk dan perangai xsenonohnya k! Siap aku karang bunga2 yang tu! :P

p/s : Rumah Cik Zee bukan kat Rusia. Rusia tu sebab aku bet ngan Cik Zee. Dan kalau setakat rumah dia kat TM.... tiap2 tahun sampai... Huhuhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...