Pages

Saturday, February 11, 2012

Yuna - Terukir Di Bintang

Ke tepi! Ke tepi! Ni kipas-susah-mati Yuna nak lalu nih!! Hahaha!!!
Btw~ walaupun aku begitu... first song Yuna yang aku betul2 dengar hanyalah Cinta Sempurna. Selengkap secukup sifat lagunya~ *tapi bodo juri AJL tahun tu.. warkh!!*

Oh dan arini jugak aku temankan my sis shopping kain untuk hari istimewa dia. Best!
3 tingkat weoll buat acara trek terkejar sana sini cari mana sesuai. Mwahaha!!! Kata orang... tolong la sekadar termampu.
So for her.. aku doakan yang terbaik dunia akhirat. Adik xmintak apa2... just kamera dan galaxy note jer jika ada. Hiks!


Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


p/s : She's great. Like my Zee~...... *motip bodek... hehehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...