Pages

Thursday, June 17, 2010

Banyak benda yang aku rasa aku dengar, lihat dan patut tulis. Tapi secara jujur aku bukanlah seorang penulis yang baik. Aku tak pandai nak coretkan sesuatu yang orang akan baca. Aku hanya menulis dari salah satu sudut gelap diri aku.
Kenapa?
Sebab disini aku akan cuba tulis sesuatu dari hati. Bukan sesuatu untuk komersil. Aku xkan teragak2 untuk mengatakan sesuatu yang mungkin tak akan pernah aku sebut dalam ucapan seharian. Sesuatu yang keluar dari hati. Jadi, jika ada yang terbaca apa yang tertulis di sini.. Jangan terasa jika apa yang tertulis disini x langsung mencerminkan diri aku di luar. Bukan apa.. byk hati yang aku kena jaga.
Biarlah org nak kata aku HIPOKRIT sekalipun. Aku tetap akan terima. Asalkan aku dapat jaga hati semua org yg aku sayang. Jujurnya.. aku dah sebati dengan kata2 kurang ajar dari mulut ramai orang.
Tapi jangan ingat yang aku xkan melawan!
 
p/s : Buruk gila muka aku masa ni!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...