Pages

Saturday, June 19, 2010

"Apa hobi adik2...."

BOWLING
Permainan yg kerap aku main buat masa sekarang. Maklumlah.. xkerja uols!!! Tapi to categorize this game as a hobby.. maybe not kut.. Iyalah! Permainan ni boleh dikatakan memerlukan bajet yang besar jugak.
Dari bola bowling ke kasut saja dah memerlukan beratus2 ringgit. Aku ni dahla penanam anggur berjaya. Kalau ada duit sekalipun.. benda2 ni akan jadi antara benda terakhir dalam list mampu milik aku. (hambik ngko. ada list siap!)

"Ala..benda2 tu pun ada kan ada kat tempat bowling. Setakat kasut, sewa jer. Xsampai 3 ringgit pun.."
Ha... tu kata orang yang x fikir panjang! Memang la semua benda tu diorang dah standby. Tpi kena fikir jugak. +/- semua tu.. Sekali game habis gak 15 ringgit kan? Kena jenis cam aku ni, sekali game xcukup oi.. Kurang2 3 games sekali main (perasan baagus mamat ni!).

Tapi skrang aku lebih suka jadi penonton. Why? Sebab aku suka tengok cara orang main. Dari teknik yg mudah sampailah yang susah. Memang ternganga la kalau tengok ada orang boleh buat perfect score. Aku yang jadi penonton ni turut berbangga (padahal cover line bola aku slalu masuk longkang!)

Part paling best bila ada tournament, aku memang kaki penyebok. Biasalah.. nak baju free katakan.. Mwahahaha...
Pic team kakak aku masa tournament Piala Dato' Seri Mustapha Mohammed kat Mutiara Bowl.

p/s : Orang cakap kalau nak pandai.. kena main dengan orang pandai. Tpi kalau jenis cam aku.. Alamaknya
       sapu longkang jer la... (memang spesies x konfiden lansum!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...