Pages

Thursday, June 17, 2010

Baru Nak Nampak MUKA?! (Busy uols!!!)

MOTIF?!
Sebenarnya aku dah lama x rasa nak menulis blog ni.. Entahlah. Aku rasa cam xder mood jer..(kalau tang masa memang berlambak! xkerja la katakan..^.^)

So, for the past 3 month ni.. banyak benda dah berlaku. Aku berhenti kerja.. (again?! x puas ke ko nak citer tang tu!), family angkat baru aku, kakak aku buat hal (sensor. xleh cakap!), buang bayi, bowling, world cup & kegilaan aku di alam maya (facebook k! bukan nama blog ek, free2 jer aku promote..)
Tapi skang aku nak cerita part yang last tu. Pasal bola pulak, malam2 nanti aku buat entry baru k!

So, kebanyakan masa aku skrang ni memang dihabiskan ngan berfacebooking. Entahlah.. Dah tahap addict dah kut aku ni. Bangun facebook, nak tidur pun facebook gak. Memang kes berat la.. Padahal kengkadang tu berjam2 aku menghadap game ajer.
Tapi part paling best adalah aku dapat kawan baru. Siap ada group lagi.. (hebat uols!) Tapi 2 group ni memang best la..

1. Kelab Pemilik Gen2 Kelantan

Kelab ni aku join sebab kakak angkat aku pakai Gen2 (hello!! xkan la engkau pakai Mitsubishi Lancer nak masuk kelab Gen2 kot? Tu bengap namanya..). Mula2 tu aku ikut jer. Ala2 bodyguard a.k.a tiang gol la. Tapi diorang lantik aku jadi timbalan s/u. At first memang aku terkejut beruk. Iyalah. Aku ni memang zero la kalu bab kete ni. Yang aku tahu jammed piston. Tu pun sbb kakak aku selalu buat lawak. (ada kaitan ker?!) Tapi aku memang have fun with this guys on the group. Kaki lawak! Memang x kering la air liur aku.. (asyik2 gusi jer. Tukar la plak!)

2. ex-Sri Suria 3 batch 2001

Yang ni pulak group batch aku masa skolah rendah. Memang best! Ktorang boleh mengumpat, mengata, mencerca, memfitnah (ada ker?) sambil2 layan kenangan lama. Aku memang bersyukur sangat dapat jumpa diorang balik walaupun sekadar dengan tulisan saja. To be honest.. masa ni lah aku paling happy (why? sebab lepas tu aku mula down sampai la aku start kerja). Mula2 tu aku sekadar suka2 jer, alih2 kawan aku letak aku jadi admin. So, skrang ni projek ktorang nak buat reunion. Dan aku memang nak sangat benda ni jadi kenyataan. Xsabar nak jumpa diorang balik.

Kadang2 kalau difikirkan balik. Bagus jugak dengan adanya benda2 cam facebook ni. It actually help people like me a lot. Pedulikan pasal minoriti yang menyalahgunakan benda2 ni untuk kepentingan peribadi mereka. Jangan kita cepat terpengaruh sudah.. Guna akal fikiran tu. Tak guna kalau Tuhan anugerahkan kita dengan akal yang sempurna tapi gagal unntuk menilai sesuatu kan? (wah.. pakar motivasi jap!). Fikir apa yang terbaik untuk kita kan!
Dahla. Kang aku melalut benda lain pulak. Nanti aku nak tulis pasal bola pulak!

p/s : kawan aku punya blog memang best. Tapi aku x kessyaa.. Aku tulis ni pun sbb aku kira benda ni reminder untuk aku. Kalau sesapa jumpa ni.. Nasib la...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...