Pages

Sunday, June 27, 2010

Mapuh.. Jilat Cok!

Gah!!! Letihla cam ni.. 
Apsal xder idea langsung ni. Dah macam2 cara aku buat. Baca paper, mandi, merewang (apa tu?), makan, tidor, berguling.. me..(..ngarut..^.^..he3..). Senang cakap, macam2 lagilah! Still, x keluar2 jugak idea dari kepala otak aku ni. Apsal ek?! Dah penuh ngan sarang labah2 kut.. (tpi aku still x jadi spiderman gak!)

Xkesahla.. Aku cuba agak benda ni positif.
Maybe ada benda yg lagi hebat akan keluar x lama lagi kut. Sapa tahu kan? (wah.. angan2 tuh!!)
Ni semua kerja Tuhan. Aku dah usaha yang mana patut, so let us wait and see k!
(dah!! sambung tengok bola tuh!)

p/s : berkecai jugak tgok Korea kalah tadi.. Skang aku harap.. USA plak kalah! Dun know why...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...