Pages

Friday, September 3, 2010

You've Got 1 New Message..

Zack Jordan, Joseph
Kampung Jubah Nan Hado, 
12246, Colorado Florida Argentina (?!),
Kelate...

Tarikh : Seminggu sebelum raya..

Uolss....,
SURAT TUNJUK SEBAB GAGAL MENG'UPDATE' BLOG SEHARI DUA INI..:)

              Saya seperti nama diatas (bukan nama sebenar), menulis surat tidak cukup sifat ini untuk menjelaskan sebab gagal meng'update'kan blog sepanjang minggu ini. 

2.           Berikut disenaraikan penyebab2 ittuw...

  • xder masa uols!! (alasan bodo..)
  • laptop buat hal. Letih2 aku beli software Window 7. Boleh dia warning cakap "window not genuine". Sentap tol!!
  • webcam x menjadi.. xleh nak skype ngan dinda ni wei!!! sakit hati tol la...
  • adik beradik my sis balik bercuti. xkan nak update blog depan diorang kut. malu la aku ni wei!
  • Youtube suspend channel DtKingdom ngan Rgregoriu5. (aik? ada kaitan ker?) Mestilah! Kat mana aku nak tgok Goseiger ngan Kamen Rider ni?
  • Oleh sebab dua2 channel tu kena suspend.. Beralih ke variety show Korea plak.. hehehe...
  • Sentap ngan budak bengong ni sorg! Nama dirahsiakan. Kalau x mampus aku kena caras! Ahaks!
  • Banyak berjalan/ melepak/ makan colek ayam/ tido... hohoho..
  • Otak kosong.. cam penuh ngan angin jerk...:P
  • Bleach, Naruto and Hitman Reborn ngah hype ni.. Gila aku layan forum. hohoho..
Last but not least.. 
  • Brader G ngan my sis sesibuk bawak balik kucing. Dahla kecik lagi. Aku la mangsa jadi pengasuh nih! Berak kencing semua aku kena jaga.. Taik hidung masin tol la... urgh!!!
3.            Oleh itu, saya amat berharap pihak uols dapat memahami keadaan diri saya yg serba kedaifan ini..(?!) Tapi kalau xpaham pun.. ADA AKU KESAH?! Ahaks.. Sekian, Wassalam..

Yang benar dari yang menulis
AKU                      
(ting tong kejap. mwahahaha!!)



actually aku memang blur nak menulis skang ni. skali skala buat lawak x lucu ni okay gak kan? heee.........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...