Pages

Sunday, October 9, 2011

Anger. Chapter 3

Sentap tau bila syok2 kau kunci jam kul 9.30 pagi tapi awal2 orang dah kacau ko dengan mesej tah hapa2! Urgh!!! 




Ohhh anjing sungguh menatang makhluk ini. Kut yer pun ko xleh tido sebab hisap dadah, ko jangan ganggu aku boleh x? 7am okay~ Aku ada 2 jam lagi sebelum bangun buat rutin harian. Damn! Babi ah ko!




I know~ komen aku dalam post kat atas tu agak kasar kalau nak dikira. Tapi niat aku bergurau ok! 
Yang ko rajin2 nak cari gaduh ngan my sis tu apakes? Anjing! Aku tulis tu bergurau tau bergurau. Pasal ko ngan my sis, Oh please~ aku xteringin pun nak campur. Selama ni ko tanya pun aku jawab xtahu jer kan. So why?


Oh.. dan kalau kepala kau tak ting tong sebab dadah.. Baiklah ko jawab terus kat situ. Aku pulak dengan suka hati akan balas. Senang~ Aku ni bila tersentap, Haaa.. nahasla aku carut! *teringat ada satu post my sis yang dibalas oleh 2 penagih tegar yang teruk2 aku hentam. huh!*


Satu lagi. Siap pesan kat my sis okay~ Suruh cakap kat aku jangan memandai semua.. Kang dia datang serang. Nak tergelak tau! Aku xtakut sikit pun kalau pasal ni.
Why? Pasal aku cuma komen kesalahan tulisan my sis. Yang ko nak feeling2 kena atas muka sendiri apsal?


Hello~ Ko jangan ingat aku xtau apa yang kau rancang belakang my sis okay~ Konon2 nak buat sampai my sis gila bayang kat ko lah.. pastu dinch ko tinggal dia terkapai2.. Cantik plan nampak...
Tapi nasihat aku.. budak2 jangan nak melawan orang tua berpengalaman tau.. Nak2 pulak dia ada assistant yang maha hebat bab2 strategi nih.. Setakat perang dalm FB~ ko champion aa.. But in reality~ huh! Ko xtau lagi gandingan one-two punch ni tau!


So salam sayang. Salam kejayaan. Salam hisap dadah dan salam nangis xsudah2 aku ucapkan. Bye2! 
Jap tertinggal~ Setakat body besar tapi otak lagi kecil dari Llama.. ko jangan nak berangan la dik.. Lagipun selama ni xpernah sekali pun kitorang makan duit simpanan 17k dalam akaun ko tuh! Herkkk!!


p/s : Matilaaa tersilap publish! Sentap katakan~ Ikutkan hati memang nak2 jer aku carut lagi kat wall tu.. Tapi nasibla kan.. I kawan ramai budak U yang baik2.. kelas2 penagih ni kurang sikit....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...