Pages

Monday, October 31, 2011

Greetings From The Land Of Sakura

Apa yang lagi best dari dapat makwe baru yang keras cam kayu?
Hehehe....

BAJU BARU!!! Hurray!!!!

Okay.. mungkin baju ni xbaru sangat. Ehei!! But still kena sexcited okay~ Harusssss!!!

Ceritanya bermula satu pagi ni hah.. bila aku ngan my sis dok buat sesi bual bicara dalam kereta pasal sorang manusia ni..
Entah kenapa tetiba aku pulak boleh tertukar topik, gi cerita pasal baju yang aku nak lelong tu.
Mengenangkan yang baju tu pemberian Cheya, my sis pun cakapla xpadan kalau aku nak bagi cenggitu jer kat orang lain. Kalau dijaga dipakai baik2.. xperla.. Ni kalau x? Sapa yang sakit hati? Aku jugak la kan~ 

So my sis pun suggest la untuk bagi dia pakai jer baju tu.. Dan sebagai ganti, dia bagi aku satu baju ni haa... Baju yang aku sendiri dok tengah pikir masa mana dan macam mana nak selaraskan Kpop ngan pemakaian baju itu~ *part berangan tetapp xleh tinggal!*

Yerla kan.. kalau tshirt senang jer nyah... Pakai jer ngan jeans.. 
Tapi yang problemnya~ baju ni sebenarnya Kemeja Jeans Hard Rock Cafe Osaka tau! Oh susah den nak pikir... susah...


Ko hada?! Hahaha!!

Bercerita pasal baju ni.. aku ni sebenarnya dah jadi pemilik ketiga sebenarnya.. 
The first one, seorang Datuk. Dia ni la yang beli baju tu masa bercuti kat sana. So credit tu him la kan... hehehe..
Owner kedua pulak, my sis. Yang terguling2 cam budak merayu2 kat Datuk tu untuk bagi baju ni kat dia. Ko mampu buat cam gitu depan Datuk? Dia sendiri pun xpakai sebab sayang. Ni kau pulak, xpepasal mintak nak buat harta. Hishhh!! Tapi Datuk pun masa tu tengah gila bayang kan... so segala yang my sis mintak mesti ditunaikan la kekdahnya...

Maka dari situ bermulalah hikayat sehelai baju yang menjadi harta karun kat bilik my sis tu sebelum bertemu dengan tuan baru.. *which is me~* yang tinggal selang sebilik jer sebenarnya. Hahaha!!!

Yang lawaknya.. antara first ayat my sis masa serahkan baju kat aku ni ada kaitan ngan cara2 pemakaian ni semua. Informatif tapi xproduktif.

Oh yolowok kalawei eyy! Patik bab pemakaian semua ni very terhad okay. Seluar jeans pun 2 3 helai jer. So bila mendengarkan nasihat2 yang masuk keluar balik telinga tu.. terus aku terpikir..
"Ni ko nak suh aku wat camner? Shopping lagikah? Duti xder ni oiii..." Gitu.. walhal kalau shopping sekalipun sah2 orang tolong bayarkan. Hehehe..


Hard Rock Cafe Est. 1977
Again~ Ko hada?!! hua3!!!

So for the time being, kemeja tu kini mengisi ruang kosong yang dtinggalkan sweater aku yang dah selamat disarung my sis kehulu ke hilir 2 3 hari nih. Hiks! Sooo damn cheeky!

Buat Kemeja Hard Rock Cafe Osaku ku ituw.. Kau duduklah dulu diam2 kat situ ek. Tengoklah bila tuan ko ni dah betul2 konfiden nak melawa depan cermin semua, baru tuan kau pakai. Kalau x, buat jer cam baju2 lain, gantung belakang pintu buat rizab negara. Hahahaha!!! Adios!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...