Pages

Sunday, December 25, 2011

Sorry.................... T_T

Disebabkan aku tengah online ngan broadband sajos, harusla tulis pendek2 jer tau. Mwahaha!!!

Kesinambungan daripada cerita my sis kena tipu tu~ Panjang siol! Hari ni dia mengamok. Siap masuk bilik bercerita cakap orang duk mengata dia sekeliling. Hahaha!! Dah ko start dulu! Aku dah cakap~ jangan nak menipu kalau xpandai.. terang2 kena tangkap seyh!

Forget about those crap kejap.

So today~ Christmas Eve baby! Buat yang menyambut... Merry Christmas aku ucapkan.. Dan bagi yang xsambut cam aku ni.. Xleh ker nak join?! Hehehe...

Dan memang aku join pun!!!! Mwahaha!! 
Tengoklah bila dah dapat online bebetul nanti aku upload gambar semua k!

Chow bebeh! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...