Pages

Saturday, December 31, 2011

Farewell '11 and Welcome '12


2012....
20 + 1 +2 = 23.... Umur aku..

Aiyark!!! Dah makin tua rupanya aku ni! *pose berangan masa xberjalan..*

So tercapaikah sudah azam dan iltizam tahun ini? Eh jap~ awal tahun aritu ada buat azam ker tak? Jap check...
Hah jumpa dah! Cam siol jer aku menulis time ni. Haha!! *klik sini kalau nak baca* Oh xder azam2 yang spesifik okay~ Just a simple brief about what I want and what I'm trying to be. *gituh...*

Pasal tercapai ke tak~ 65% maybe.
Part yang nak mematangkan diri tu x mencapai target lagi kiranya~ Hiks!

So for tomorrow... kita seret tarik sekali lah yang tahun lepas tu okeyh! =)

Dan bersempena tahun baru ni... aku nak ambik kesempatan memohon maaf kepada sesiapa ajer yang pernah terusik terasa hati dengan tutur bicara mahupun perlakuan aku. *tenuk dan bab! dikecualikan.. tett!!!* 
I'm not a perfect person. So please understand me k. 
Kan~ asyik nak orang paham jer.. dia paham orang xnak! *waa mengata diri sendiri..*

Jadi to everyone... and also someone. SELAMAT TAHUN BARU aku ucapkan.
Have a blissful years ahead tau! K bai!

p/s : Rasa kiut la tuw buat macam tu?!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...