Pages

Tuesday, July 6, 2010

Life. Chapter 5

Hohoho...
Hari ni aku rasa nak bercerita pasal lagu plak.
Maybe benda ni nampak lapuk ckit pasal aku dah pun ada playlist lagu fevret aku kat left wing tu.
Tapi kali ni spesial sikit. 
Pasal apa?
Actually lagu ni.. aku baru jer dengar. Memang kalau orang dengar pun... Mesti orang cakap
"Lo.. ni lagu lama la. Apa kelas dengar lagu lama.."
Tpi seperti biasa aku akan balas
"Ada aku kessya..."
Hahaha!!!!
Oklah! Xnak mengarut dah! (cam biasa.. aku malas nak tulis pepanjang..)
Lagu ni tittle dia Blame in on the girl nyanyian Mika.
 
Okay... maybe xla lama sangat. Tapi still lama gak mengikut perspektif kotak fikiran orang2 cam aku ni..
Hehehe...
Bestnya pasal lagu ni sebab ia banyak relate dengan life aku and people around me.
It's about how we see our life from our own perspective. 
Kenapa kita selalu menyalahkan orang lain pasal life yg sepatutnya kita sendiri control. (aku lah tu!)
Anyway, muzik dia memang catchy sesangat.
Video clip dia pun ringkas jer (walaupun habis beribu2 tu!!)
 
 
For me, aku boleh dengar lagu ni sehari suntuk sambil imbas balik apa yg pernah aku buat.
Kira kes pecah muka la..
Kui kui kui....

p/s : ada orang cakap... kalau kita selalu blame orang lain pasal hidup ita sendiri, actually kitani ada mental
       prob. Betul ker? So.. aku ni kiranya ada metal illness la? Argh!!! Tidak!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...