Pages

Friday, July 9, 2010

Oetoriya.. Oetoriya.. Dadabiridaradu..

Erm....
Sebelum aku mengarut dalam next entry..
Aku rasa baik aku edit playlist aku dulu.
Rasa cam dah old sangat. 
(Padahal baru edit jer..)

OKAY!
Kali ni aku rasa aku nak buat satu playlist lagu2 korea favourite aku!
*Tepuk2!!!!!*


 Selepas berhempas pulas memerah otak atas katil ni..
Ini dia top6 favourite aku untuk masa skang!
*Hooorayyy!!*

CN Blue 1. I'm A Loner, 2. Love, 3. Let's Go Crazy
Favourite band aku. Diorang ni kira band indie yg try untuk mainstream market la. Lagu2 diorang ni memang best. Kalau x xkan aku nak letak sampai 3 dalam playlist aku ni! Korang ingat mudah ker nak masuk gua punya list? Huhuhu..

Super Junior 1. No Other, 2. Bonamana
 Boyband jambu! Mwahaha... Antara boyband paling ramai member. Sampai skang aku still xingat smua nama member diorang. Kalau nak tgok dance routine yg giler cambest. I think credit should be given to them. Xcaya try tgok 2 video klip yg aku letak skali kat left wing tuw.. Mau kebas rahang menganga tau!

T.O.P (Big Bang) 1. Turn It Up
Ha.. Salah sorg member merangkap rapper dalam group Big bang. Xcually aku minat semua member diorang tpi for the time being, single dia paling cambest. Sehari jer aku hafal, terus ingat. Memang cun a...


p/s : Teringat masa aku kerja dulu. Masa tu lagu nobody tgh hit kat Korea. Aku ngan member kamceng aku siap hafal lirik ngan dance routine dia sekali. Part pling best, ktorg siap buat video sambil promote ayam Kfc tu... Tpi skang xtau video tu duk mana...: (

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...