Pages

Friday, July 9, 2010

Xder Duit? Bo Layan...

JUMAAT
Penghulu segala hari merangkap hari cuti umum untuk rakyat Kelantan serta mamat dan minah yg x makan budu tapi still gak dok kat Kelantan.
Biasanya hari minggu cam ni best gak kluar jalan2 kan. Tapi aku ni..still gak dok memerap dalam bilik ni sambil ngadap laptop dan dengar lagu Korea.
*Uiks?! X abih lagi? Biasalah uols.. ketagih..*
 
Sebenarnya aku xder perancangan pun hujung minggu ni..
*Alah... ngko mana pernah buat perancangan pun..*
Stop!!!
Actually..it's quite true..
Aku ni bukan jenis yg 'terancang' sebenarnya.
Aku ni lebih kepada jenis yg akan berjalan bila ada duit jer. Biasalah.. kalau dah mata duitan tu.. Memang obvious sangat la.
HAHAHA

bestnyer lau duit aku berlambak cam ni...

Sebab tu dulu masa aku kerja. 5 hari pertama lepas terima gaji tu memang busy x ingat dunia!
Habis kedai aku jarah.
*masuk hari ke6. mampos makan megi ngan air mineral jer..*

Xkesah la walau sekadar masuk menonong jer. Janji ada duit dalam poket. Masa ni kalau nak buat2 tanya harga barang pun xmalu. Kalau x.. uish..mnyampah bila tgok muka salesgirl yg sengaja buat muka cam kita ni x mampu nak beli barg yg diorang jual tu.
 
*Hello?! Ngko hengat ngko punya barg aku x mampu beli ker?! Tgok kaki la ckit. Duit dalam poket aku ni lagi bnyak dari duit gaji bulan2 korg tauw!!*
Nak mampos kalo aku caras ngan ayat tu?
 
Tapi tu zaman dlu2 la. Kiranya aku insaf (buat masa ni..) dah sekarang. Yg riak tu aku dah buang jauh2.
Skang ni aku lebih suka low profile gituw....
Bukan apa.. Nanti bila aku senang balik sek sok. Ha.. Masa ni la aku caras balik sesapa yg riak ngan aku tu..
Apa ngko ingat aku x hengat!!!
 
wah!!! sotong! apa kaitan ngan entry kali ni? xder pun.. just letak sebab benda tgah hot skang.
hahaha!!!

p/s : Suka bau duit baru. Nak2 yg baru keluar ATM. Best siot!!! Kata kakak aku, "xder ker org buat perfume bau duit hah?"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...