Pages

Monday, January 24, 2011

Cerita Atas Rak [V] II



Makcik hantar link apa ek semalam?
Jeng jeng jeng...... Ops.. bukan jeng koil tau! Sebut reti, apakebenda ntah jeng koil tu pun aku tak tau. Haha!

Actually dua2 tu link Youtube. Tapi aku akan buat entry asing2 sebabnya
1. Dua2 aku minat
2. Link ni berkaitan ngan 2 daripada 3 perkara yang aku minat bermula ngan huruf V. *yang satu lagi tu
    Victoria Song. Bini tipu2 Nickhun dalam We Got Married*
3. Tak sure sangat sesuai ke tidak aku nak buat entry pasal link ke 2 tu... *tapi confirm takder kaitan
    dengan highway kat Johor tu ek!*

So, without further a due. I would like to call upon Mr Jibam to continue with the brainstorming session. Please welcome. *feeling tulis skrip MC zaman sekola jap. Haha*

So the first link Makcik hantar adalah...



Ahak ahak! Oyeah! Apa Makcik ingat kita tak tahu ker? Kita dah subscribe awal2 la channel diorang. Huhuhu..

Seungri a.k.a Victory ni actually member group Bigbang. Sebab tu aku letak gambar tu kat atas. Dia berlagak ala2 group member dia la. Bagi yang minat gila x hengat. Confirm cam muka sorang2 tu. 

Projek solo Seungri ni actually second stage sebelum comeback Bigbang bulan depan. Last month GD&TOP dah release projek duo hip hop diorang. Gempak wa cakap lu. Tak caya korang tengok jer video klip diorang, lagu Knock Out.
Siap diorang angkut tank tuw!!! Kalah Loboutin masa diorang perform kat konsert sebelum tu.


Stop kat situ. Aku kalau dah masuk bab TOP memang tak reti nak stop. Tetiba jer banyak benda nak cerita. 
Balik asal ek! Seungri actually dah release 2 [MV] setakat ni. Tapi selepas aku evaluate habis2an. Aku pilih lagu ni walaupun personally aku rasa lagu What Can I Do jauh lagi best.

Sebabnya senang. [MV] ni lagi banyak karekter. Tema ala2 Alice In Wonderland la ckit.. Ckit jer.. Tak banyak pun~ And of course koreografi dia memang mantap. Bab yang tak leh nak sentuh lansum! Kalau Taeyang *group member yang release projek solo tahun lepas* menari ala2 gian tak pernah ade makwe. Seungri plak more relax... Takder la kiranya moment naik meluat cam Taeyang dalam [MV] I Need A Girl. Geliss siot!

Screenshot [MV] Seungri - V.V.I.P

Tapi kan.. Entahlah.. Aku jer la kot.. Aku rasa Seungri lagi meletop ngan Strong Baby dulu. Lagu ni macam kurang ckit. Part mana tu.. Ntah.. Biarkan jerla.

Janji next month comeback Bigbang. Sure vass!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...