Pages

Tuesday, January 25, 2011

Cerita Atas Rak [V] III



Sebelum aku ulas panjang2 entry ni. Mula2 sekali aku nak tekankan kat sini ek. Ini cuma sekadar SEBAHAGIAN dari minat aku sejak dulu lagi. Kalau ada yang terbaca then terasa aku ni melampau, MAAF. Aku mencarut sekadar nak share apa yang aku rasa. 
So sebelum aku ni dilabel ROSAK AKIDAH. Jangan teruskan membaca entry ni ya. Sekian.



















Skarang ni kita balik ke topik asal. Tentang link ke 2 yang makcik send kat aku. Link yang berjaya membuat aku tak tidur malam dan terlopong sampai ke pagi. Hahaha.... Ini dia!



[V]ICTORIA'S SECRET FASHION SHOW 2010

Iyup... fashion show paling hot tak hengat kat atas muka bumi ni. Pelik kan? Kenapa seorang perempuan boleh hantar link pasal benda2 ni kat lelaki? 
Cam aku cakap awal2. Ni semua MINAT. Lagipun kitorang dah besar okay... Batas lajak tu semua kitorang dah hafal. So takyah nak susah payah pikirkan untuk kitorang k!

Sambung balik pasal VSFS. Tahun ni diorang senaraikan 34 Angels yang bisa membuatkan korang terlopong dan tak habis2 mengucapkan "Fuh.. mantap siot!" sesambil mata terpaku terus kat skrin sesambil makan cukelat Halls. *Hahaha.. bercakap melalui pengalaman nih!*

Dan tahun ni diorang bahagikan show kepada 6 segmen berbeza. Tough Love, Country Girls *lagu latar dia best!*, Game On, Heavenly Bodies, Wild Things dan last sekali PINK. 
Favourite segment aku? Of course la PINK. Nak2 yang part sayap pelangi tu. Memang tabik ah ngan designer dia. Melatop tow!

Kerja sendirian berhad aku dalam kul 4.30 pagi tadi. Huhuhu

And by the way, taksah kalau diorang tak include sekali koleksi Victoria's Secret Fantasy Bra untuk tahun ni. Spesel tang benda alah ni bukan la pasal keselesaannya, tapi lebih kepada berapa banyak seseorang itu sanggup melabur untuk jadikan benda ini koleksi diorang.  Dan Angel yang terpilih pulak tak lain dan tak bukan adalah Adriana Lima. Tag Price tahun ni? 5 Million.

"Encrusted with nearly 3900 precious gems, thousands of
tiny black diamond, 117 one-carat round diamond and 34 rubies"

Hambik ngko! Tu baru yang 5 Million. Tak tengok lagi yang tahun 2000, Giselle Bundchen pakai yang harga 15 Million tau. Nasib time photoshoot jer diorang berhias. Kalau tidak.. tak keluar rumah wa cakap lu! :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...