Pages

Saturday, March 5, 2011

Aku, Angan2 dan... MADASS 125.

Aku ni bukanlah berminat sangat bab2 motor kenderaan ni semua. Tapi sekali sekala tu kan... perasaan ingin 'memiliki' tu membuak2 jugak la.. Come on.. aku pun manusia biasa what.. So lumrah la kan?! 

Sebenarnya aku dah berkenan ngan motor ni dah lama jugak la.. Tapi berkenan pun.. sekadar tengok jer la.. Nak beli? Akaun maybank ku 10.22 ajo.. berangan pun tak lepas gituss..

Motor ni actually bukan Ahmad Albab yang punya ya.. Hahaha!! *ops! wrong turn.* Pemilik dia.. bolehla kita kenal2 sebagai BOY ajer.. kalau aku bagi nama penuh pun xder gunakan? So hadap jerla apa yang ada ni..
Dia ni skang actually stay kat KL. Tapi semalam dia balik Kelantan ngan motor ni..  So sebelum sampai rumah dia tu.. dia singgah la kejap rumah kitorang ni. Nak tau reaksi aku mula2 tengok motor ni? 

Huh! Wow! Bombastik! Yariba yariba! Semua ada lah senang! Masyuk siot! Tak pernah lagi aku tengok live motor cam gini tau. Kalau tengok kan rupa.. Mesti orang pelik. Tapi bila dah start enjin dia.. Ohoho.. terlopong sambil tersenyum seyyyhh...

Inilah rupa motor bertuah itu.. Owner dia besfren aku seyy.. Sumpah bangga!

Yang aku tahu.. motor ni nama dia MADASS 125. Lelain sila google sendiri. Terima kasih. ^^

Ya.. itu dia.. MADASS merahku.. Opss.. Perasan jadi owner jap!

Oh cinta hatiku... Hehehe.. kenapa aku terasa ada orang sedang menjeling manja ni yer..

Kalau lah aku dapat bawak.. Sumpah aku kasi gegar satu KB tau! Pinjam topi Arai si Mat Boy tu.. then sarung seluar jeans 13 hinggit bersama baju putih yang my sis beli kat KL dulu..
Hehehe... maka akan berdirilah mat2 rempit yang sedang leka mengurat awek2 kat kedai makan. Jeles? Of course la beb... 
Masa ni hatiku pasti berbunga riang + gusar sikit2.. Maklumlah.. motor pinjam.. Dibuatnya aku salah teknik.. Terus jer terbaring atas jalan tu.. Susah ler oi... Hahaha...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...