Pages

Monday, March 14, 2011

Besday Datang Lagi!!



Malas nak tulis panjang... Sebabnya? Aku x berapa suka pun sebenarnya~

Hahaha!!! Kek ni dah jadi macam official cake untuk semua birthday party yang kitorang buat. Nak kata xder pilihan lain.. berlambak padahal kat kedai kek tu. Nasib baik la ngko sedap kan!

 Tetamu yang pantang tengok orang kat meja makan. Dia pun confirm sebookkk nak menolong! Haishh...

Disebabkan my sis kena pergi jemput si besday boy, aku terpaksa la berkejar ke KFC beli ayam. Siol tol!!! Nasib la aku ni ramai orang kenal.. So daripada semua yg diorder ituw.. Aku hanya perlu bayar untuk ayam sajoss.. Hebat kan? Sayang U abang Zurin! Muacks!

Muka besday boy yang 'koya' malu. Bukan suruh tiup lilin pun! Nasib aku x mintak coleslaw expired kat KFC. Aku mandikan ngan benda tu baru tau!
And one more thing pasal besday boy ni.. Baru ku tahu rupanya dia ni tua 3 tahun dari aku. Tapi sayang kan.. IQ ku jauh keterhadapan.. Hua3!!!!!

So daripada melayan karenah besday boy tu.. Lagi baik aku kenyangkan perut maa ngan abah. Hahaha.. Lagipun dia orang tuan rumah what~ kan kan kan!

Next! besday aku plak hari Rabu ni. Plan asal aku xnak sambut, nak tido jer actually. Tapi kalau ngan my sis nih... Jangan harap la...... Tu nasib che ya xder kat cni. Kalau x mampus diorang plan program bagai.
Hadoi~~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...