Pages

Sunday, March 20, 2011

Bila Merong Berhikayat.... [Part II]

.....Sambung balik hikayat aku yang tergendala hari tu....

Pasal email tu... aku share ngan Zee sorang dahla.. Malas nak memanjangkan 'kes' gitu..




So, lepas jer baca baris terakhir email tu.. Aku terus tutup pintu bilik, duduk atas katil *tilam jer actually.. :P* dan pekup bantal kat muka.
Perasaan aku? Stress gila babi wooo..... 


Kemudian my sis pulak buat surprise terjah masuk bilik sambil nyanyi2 lagu Happy Birthday.. Damn! Dahla semua guest dia ajak skali. Mampus aku! 
Masa ni.. bantal kat muka tu memang kuat gila aku peluk. Konon2 xnak bagi orang rentap la.. Kang x pepasal my sis and the gang candid muka aku yang tengah menangis masa tu.. Huru-hara hidup aku! Hahaha...


Disebabkan aku berkeras xnak keluar... *masa ni control ngkau suara.. Xnak bagi orang tahu aku menangis..* My sis pun meneruskan 'parti' tu tanpa aku. Lagipun makanan berlambak.. Makan jerla.. Apa susah~


Aku rasa dekat 3 4 jam jugak aku dok dalam posisi tu.. *muka bawah bantal* Aku keluar pun.. sebab xleh tahan nak buang air. Masa ni sempat la menilik muka kat cermin.. Memang dasat aaa...
At that moment.. memang aku tahu sesangat yang my sis terasa hati. Tapi nak wat camnerkan? Even kalau ulang balik pun.. Dan aku baca email tu.. Benda tetap akan sama. Aku ni kan x pandai bab2 nak kawal emosi ni.. 


Tapi nasib baiklah... Kitorang x 'berperang dingin' tak lama. Thanks to Abah and budak hudoh yang bodo sombong tu... *abah banyak nasihat.. budak tu plak.. more to silly act yg buat my sis naik menyampah! hahaha..*


Overall.. malam tu memang disaster. Aku ngan Zee pun nyaris2 catfight. Nasib baiklah.. dalam kul 11 pagi.. dia reply mesej aku balik..


"Kenapa nak mintak maaf? Hari ni kan birthday kita berdua.."


Hehehe... Sumpah aku senyum lebar kejap.
Yalah.. pangkal IC kitorang kan sama... 890316-03-**** Bertuah tau! Naik dekat magnum lagi.. *nyesal aku tak tikam! dish!!*


Anyway.. pasal email tu.. One day aku akan balas jugak. Apa ingat aku x reti nak berdendam? Huh! Masa tu tengok la.. Semua orang yang pernah cantas aku confirm patah tengkuk aku kerjakan. Wasseyh!!!!!


*Saya x percayakan sesiapa even orang tu assistant saya sekalipun.* My ex boss once said.. But hey! Ini Zaki la... Orang percaya aku tau! Jangan sampai semua benda aku sebar dahla ya...~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...