Pages

Friday, March 4, 2011

Confessions of A Shopaholic

2 hari lepas.. aku temankan my sis ke hypermarket untuk shopping barang2 dapur sikit. Maklumlah.. lama gila tak penuhkan stok2 makanan kat dapur tu. Dah tu ada orang nak sponsor pulak, maka bertamabah2 rajinlah kitorang bershopping. Hohoho...

At first tu memang niat nak shopping barang dapur jer.. Memang xder motif waima udang di sebalik batu sekalipun. Tapi kan.. Mulut cakap boleh la kan... Tapi mata kan.. Kalau dah nampak barang murah ni kan.. Maka wajiblah rajin membelek2 kan.. *hohoho..*

Nak tahu apa yang buat kitorang menjerit serta bikin havoc aritu? Ini dia...


ya.. itu dia.. seluar jeans yang tidak termasuk dalam list barang dapur aritu..

Honestly.. aku memang x teringin pun nak beli. Nombor 1.. duit yang memang dah sedia ada xder.. dan keduanya, jeans longgok. Dahla harga tu xleh diterima pakai. Confirm kalau aku sorang2.. wajib aku lalu buat bodo jer tau!

Tapi disebabkan my sis ni jenis yang teramatlah mudah kelabu mata, maka aku pun terpaksalah jugak 'menyepa' jap kat area tu.. Tapi lumrah manusia kan.. mula2 tu serba tak kenalah.. Tapi lama2... aku pulak yang bersungguh mengorek longgokan jeans ittuw..

Mulanya aku nak rembat ada sehelai jeans warna hitam ni. Tapi sayang xder saiz. *nasib la.. I kan saiz balak sepemeluk gittuw..* So aku terpaksalah berpuas hati ngan pilihan my sis.. *that one yang belah kiri tu..* nasib harga runtuh seruntuh2 nya. Tu pasal la aku berani nak rembat plak sehelai lagi ni.. 

Nak tahu berapa harga untuk sehelai ittuw? Hanya 13 hinggit tau! 13! Jauh lagi murah dari shampoo yang my sis beli aritu. So memang patut la aku rembat sampai 2 helai kan? Hahaha... Dahla orang bayar.. Aku main ambik jer k..

Ni buktinya kalau korang still x caya. Tagprice dia aku x buang lagi tau!

Okay.. mungkin la jeans ni jenis yang xder brand.. Tapi setakat nak pakai hari2.. Aku rasa xder masalah kan? Ni beli yang beratus2.. Tapi dok buat koleksi dalam almari. Apa kes? Kaya sangatkah? Wa x kessah aa beb.. Hehehe....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...