Pages

Sunday, March 27, 2011

The Quiz Show Scandal (tapi saya xder skandal..)

Apa korang akan buat kalau korang ada jawapan untuk soalan terakhir dalam satu kuiz yang hadiah dia berjumlah berjuta2 ringgit?

Adakah korang akan usaha untuk masuk kuiz itu?

Macamana pulak dengan soalan2 yang korang kena jawab sebelum soalan terakhir itu?

Nak pulak soalan2 tu bukan dalam skop yang korang pernah belajar. Sanggup ke korang usaha sampai tahap boleh lawan lecturer2 kat U itu semata2 ntuk menang?



Hehehe.. amacam? Ada gaya reporter x? Aku dulu kan ada la angan2 nak bergelar reporter.. Tapi dulu la... skang ni banyak jadi pengrepot jer la.. Sangat tidak berkerjaya kerjanya...

Dahla.. Aku pun bukan nak cerita pasal aku punya pengalaman ke hapa.. Just nak share pasal movie ni jer.. *movie lagi...* And thanx again to Jie Azz Movie Collection sebab sudi bagi orang2 macam aku ni peluang tengok movie walaupun berada jauh dari arus kemodenan... *panggung maksud aku.. dulu ada sebuah kat Kelantan ni pun kena tutup.. cess...* Banyak2 kanlah guna Mediafire yer.. senang dan mudah kerja mendownload bagi diriku ini~

So... sebelum aku review sikit pasal movie ni.. Better korang layan trailer dia dulu ek? Tak rugi la 2 minit korang punya masa tu...



Okay... maybe aku silap kut~ Hahaha!! Nak wat camner. Xder orang nak sub kan, so aku letak jerla yang mana ada.. Hahaha!! Jeng coil.....

Alah.. bagi sinopsis jer la senang kan? End of the story kata Zee.


; 4 buah kereta telah terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa seorang gadis *gadiskah? tatau..* yang identitinya xdapat dikenalpasti. Di balai, dengan bantuan salah seorang pemandu yang terlibat, mereka berusaha memecah kata laluan pada USB drive yang dijumpai bersama gadis itu dengan harapan membongkar siapa dia sebenarnya.
Sebaliknya, mereka menemui pula jawapan soalan terakhir bagi sebuah gameshow yang menawarkan hadiah yang confirm buat Jamal Malik rela dinch Lathika on the spot. *sila tonton Slumdog Millionaire*
Maka bermulalah usaha berlipat kali ganda semua yang terlibat untuk turut sama compete menjawab 29 soalan untuk membolehkan mereka ke final question yang jawapannya confirm dalam tangan. Berjayakah mereka? Yok sama2 kita tonton sampai habis k! *aku dah tau dah~*


Bagi some people.. Mungkin jalan cerita dia untuk 30 minit pertama tu agak membosankan. But trust me. after that.. korang confirm akan gelak gila2. 


Bagi yang rasa berminat. Ni aku bagi download link untuk korang @ Jia Azz Movie Collection

Kalau x berminat ngan cerita2 Korea atau komedi.. Still korang boleh cari cerita2 best yang lain kat sini tau. Yang penting.. ada masa dan line internet yang mantap.. Maka indahlah dunia kan?! Hooray!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...