Pages

Thursday, March 3, 2011

BIGBANG - Tonight

Lupakan Ct Nurhaliza.. Shahir.. Zizan Raja Lawak.. Tj Armstrong.. *oops.. siapakah?!* mahupun masalah saman yang x habis2 itu.. Sekarang ni just sit back and relax. Why? Because BIGBANG is back!!!

Dan disebabkan diorang dah release [MV] untuk titletrack diorang, which is Tonight. I think.. nilah masa terbaik untuk aku menyebok untuk mendapatkan hit lebih untuk blog aku... *mwahaha!! ada hati nampakkk!!!* 

# Disebabkan YG Entertainment hanya membenarkan certain2 site jer untuk view [MV] ni.. So aku just boleh share link dari youtube jer.. Tapi dun wori! Disebabkan aku still ada rasa kerajinan yang extra.. aku tetap akan taruk screenhot untuk [MV] ni ya!


(link Youtube)

Screenshot for BIGBANG - Tonight [MV]

Nak story lebih2 pasal [MV] ni pun.. aku sendiri pun x berapa paham sebenarnya. Even kalau korang google sekalipun.. Macam2 versi ada tau! 
And u know what.. Aku dah beratus kali dok refresh youtube page tu.. Kekdahnya? Nak pastikan yang [MV] ni berjaya lepas 1M views in one day? So berjayakah misi itu? Of course! Hidup VIP's!!!!






Kiri ke kanan. Seungri, GD, Taeyang, Daesung & TOP




FPK : Album ni actually termasuk dalam wishlist birthday tahun ni. Nak wat camnerkan? Redha jerla~ hehehe...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...