Pages

Monday, March 14, 2011

:: My Cute Little Banana ::

Dulu ada Koko... Sekarang ada Princess!!! Well... nama bandar jerla.. Kampungnya.. 'Pise' sajosss...

Diculik masa sedang sebok bermain kat stesen minyak area rumah aku sekor2 dia...

'Pise & Pisang'
Pise tu eksyelli sebab maa xleh nak sebut princess.. Hahaha!!!

Berkongsi minat yang sama ngan aku... Pantang tengok aku pasang lagu Korea.. wajib dia menyebok sekaki!

Orang nak tengok Final Badminton pun.. dia sebok! Tahniah Datuk Lee Chong Wei sebab menang! Hooray!!! Malaysia Boleh!

Yaaa~ saya memang 'mesra alam...' Ceh~

Disebabkan apa yang pernah berlaku pada Koko dulu. Aku ngan my sis memang xlepas langsung dia main kat luar. Taknak benda sama berulang katakan. Pasal berak kencing semua.. Take turn la.. Janji maa x bising suda...

Tapi nilah pulak jadinya~ Dia pegi buat aksi panjat memanjat jaring pintu belakang rumah plak~ Nasib la kau kucing.....

Series main kucing memang best! Nak pulak jenis yang macam aku ni.. Berbual siap tau! Err.. tapi of course la aku sorang jer yang bercakap.. kucing tu mengiau jer looo....:)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...