Pages

Friday, March 25, 2011

A Little Thing Called Love

Wah!! Aaron Aziz!!
Tetiba jer my sis pergi kuatkan volume tv. *=.=* Motif?!? Hehehe... memuja pelakon idamankah?

Tak kessssah bro~ Lagi best aku layan cerita Thailand ni... *biar mata tetap mengerling ke arah tv ittuw.. bini dia xlawa seyh~*





Sumpah cerita ni memang best. Lagi best dari cerita2 melayu yang tengah tayang kat panggung sekarang tau! *macam la aku tau sangat pasal movie2 nih.. panggung pun pernah jejak sekali jer dulu..*


Masa tengok trailer ni pun aku dah ketawa sampai keluar air mata. Even my sis pun pelik tau. Cerita Thailand... biasa aku ni kalau barang2 made in Korea jer yang boleh buat aku ketawa mengilai all out. Zee pulak siap cakap "Hah? Biar betul awak ni? Unbelievable!!" Menjerit siot.. Bingit jap telinga aku! 
But hey...  Unbelievable? Believe it. *walaupun aku yakin bukan tu jawapan aku semalam.. :P*


Cerita ni pasal Nam.. budak pompuan yang muka langsung xder harapan nak bercinta ngan artis.. Tapi dah cerita kan.. So dia ni jatuh la cinta ngan Shone, senior kat sekolah dia. Ditambah ngan azam nak dapat no. 1 untuk berpeluang menjenguk ayah kat oversea nu.. Bersungguh2 la si Nam ni mengevolusikan diri sepanjang 4 tahun jalan cerita ni..


Storyline dia memang sempoi.. cerita zaman budak2 skola kan. Kiranya ayat 'based on everyone true story' tu memang boleh pakai la.. Aku sendiri pun boleh connect ngan jalan cerita dia. *skit2 la.. bukan semua k..


So, kalau rasa banyak masa atau rajin buang masa.. Silalah tonton cerita ni. Confirm korang xkan kering gusi. Aku berani jamin aaa....


Download link @ Latest Movie's Store (credit untuk blog ni yang banyak movie2 best!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...