Pages

Sunday, April 3, 2011

AF9, Budak Sengal... & K-Pop

Selepas berbulan2 berteka-teki teka tekuk, at last AF umum jugak pengetua dia untuk tahun akhir ni.
At first mati2 aku ingat Ahmad Dhani.. *Aznil memang pro bikin gempak!* Tapi syukur... Astro pilih orang Malaysia jugak.. Selamat dari kena kutuk kali ke-2 lah ya..

And pasal pemilihan pelajar... Erm.. aritu ada la jugak bikin kontroversi sikit.. Terutama yang follow page AF9 kat Facebook. *detail aku tatau.. sempat baca kat BeautifulNara jer..* Dengar2 Admin page AF9 kurang ajar. So... biar kat situ jer la ek! Tak berani nak komen lebih2~

Barisan pelajar2 terpilih tahun ni..

Cuma last nite konsert tirai.. Kenapa xder pengkritik? Xsempat nak cari ker? Susah2 jemput aku jer.. I suka bab2 kutuk mengutuk ni.. Even aku dah siap ngan point2 dah ni.. 

Eka - Persembahan dia biasa2 jer.. *aku pun x ingat dia nyanyi lagu apa siot!*
Aida - Sama macam Eka.. xhengat~
Nera - Air nira tebukah? Hehehe.. Orang Sabah memang diakui berbakat!
Laika - Nama jer ala2 mat saleh. Nyanyi kau hazab.. Tunggu next week!
Miza - Yezza... ini baru betul nak menyanyi dong.. Tapi ada time2 tu macam dok perah otak nak ingat lirik jer~ Susah sangat ke lagu mat saleh tu?
Lena - I love Sabahan! Bab2 vokal memang xleh usik!
Raqib - Dahsyat aa budak ni nyanyi.. Tapi bukan pasal suara yang best.. tapi sebab mata yang asyik terjegil jer memanjang.. Urgh.....
Azri - Ngko start ngan kopi dangdut? Naik bulu roma aku.. Nasib la abah cakap ngko nyanyi best.. Hehehe...
Kay - "keluar jugak suara angsa tu yer?" Hahaha.. pandai Pak Nil melawak. Kalau aku kat tempat Kay masa tu.. Memang berasap aaa... "aku nyanyi terkinja2 4 minit, berani ngko kutuk ek?!" Kikiki....
Afif - First song best.. second song.. Hancur.. nampak cam nyanyi karaoke sesambil kejar lirik kat skrin.
Amir - Satu2nya persembahan yang aku betul2 ingat semalam. Damn! Suara kau teramatlah best!
Erul - Hahaha.. Nyanyi lagu Korea? I'll Be Back pulak tu.. Dasat aaa.. Sebutan tunggang langgang. Takyah cakap yang bahasa Korea.. Even 2 3 patah perkataan Inggeris pun ngko sebut tak betul! *walaupun aku tatau cakap Korea.. basic aku still lagi baik tau! Kredit untuk makcik!*
Dahla kat profil tu siap cakap nak duet ngan Nickhun. Gelis mak nyah! Nak melawak pun agak2 la...

Tapi overall.. Aku akan tengok jugak la musim ni.. *satu2nya musim yang aku betul2 follow adalah AF4. Mengundi pun xpernah miss!* Tapi kalau berdasarkan konsert semalam.. Pelajar lelaki mungkin akan conquer AF tahun ni.. 
Peserta pompuan pulak~ Kalau gedik2 lebih masa kat diari okay kot.. Dapat la undi kesian tu.. *pengecualian buat pelajar dari Sabah dan Miza. ngeee....*

Jadi pakat2 lah kita tengok konsert minggu depan ya.. Tapi sebelum tu malam esok semua kena tengok Anugerah Bintang Popular duluw.. Yuhuuuu!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...