Pages

Wednesday, April 20, 2011

Entri Kekenyangan

Hari ni aku keluar rumah dengan x mandi. Tettt!!! 
Tapi tetap maintain vogue dengan semburan doedoran Axe itu occay..*tapi hidung aku gila ngko bersin!!*

Dan mungkin disebabkan aku yang dah macam 'kambing' itu.. Dinch aku tolak peluang main bowling hari ni. Biarlah xbuat malu depan orang ramai nokss.. I vogue U..

After that bila sampai rumah.. Boleh plak aku buat2 lupa yang aku ni still xmandi. Selamba rock jer salin baju. Kikiki.. Nasibla sebab xtahan bau ikan kering yang abah tengah goreng tu.. Macam kilat aku lari masuk bilik air. 

Hah! Bila badan pun dah berbau wangi sabun, rambut pun ala2 Miss Universe.. *ko mampoo?!* Terus aku cari si Pise ajak teman tido. Mujur ada kucing yang menurut perintah tu sekor. Tapi part yang xbestnya.. Confirm dia berebut bantal ngan aku. Entah apa jenis kucing pun aku xfaham! Damn u cute little kitty!

Tapi citer ni xhabis lagi tau! Masuk second part pulak..














Bangun jer tido aku terus tekan lappy yang sedia ter-on tepi katil tu.. 
Berlambak ngko mesej kat inbox FB. And again.. Damn! I hate wednesday. Urgh.. 
Disebabkan perut pun memang dah lapar gila, aku pilih2 jer yang perlu reply. Lagipun otak aku ni penuh ngan cadangan2 untuk mengisi perut jer masa tu. Antara cadangan2 awalnya;
  1. Burger *tapi semalam dah makan...*:(
  2. Helmet (kata aku..) hamlet (kata orang..) *tapi jauh sangat seh..*
  3. Roti Canai. Yang ni best sebab murah and maa pun suka. *tapi aku la malas nak jalan sorang2.. Kang kena kejar hanjeng xpasal2 aku jadi The Flash pulekkk*
So what's left? Abah la jawabnya~

Maka aku pun gi lah senduk nasik dalam periuk tu untuk makan sama2 ngan abah.. Pasal lauk xkira dah.. Apa ada atas meja tu aku sebat makan jer. Janji kenyang! Hahaha

Manis jer senyum bila perut kenyang kan? Matillaaa koya! Hahaha...

So masa entri ni ditulis, aku dah pun kembali bertapa depan laptop dalam bilik. Sebabnya? Ramai sangat kat ruang tamu tu eksyelli.. 
Abah ngan game dia, anak my sis dengan kerja sekolah yang aku sendiri pun xfaham kenapa 'benda' tu dipanggil kerja sekolah, si tauke warung yang free jer memanjang dan jugak Kamal, hero hindustan yang suka bercakap dengan angin. Tettt!!!

For now.. better bukak skype and youtube sambil2 layan blue.. Eh eh silap.. ANTM okay~ Chow. Adios!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...