Pages

Thursday, April 21, 2011

WJE .... I miss You~

Hari ni skendel saya post gambar2 dia yang tengah seronok bercuti kat Rantau Abang. Nak menyakitkan hati saya la tu gamaknya. Tapi no hal~ Saya x kisah pun.. Setakat bercuti kat tempat piyu bertelur apa kelas you~ Kikiki... Saya ketawa suka hati..

Jadi saya pun pm lah kat inbox dia.. Konon2 berlagak busy body la.. "bestker pergi tu?" "dengan sapa lagi?" dan yang paling best saya tanya dia.. "sempat ker mengorat piyu2 kat sana?" terus dia berasap. Ala.. saya gurau aje ok... Skendel2 pun.. saya sayang awak jugak.. Hehehe

By the way, jangan buat spekulasi berani mati ya.. Makcik is makcik, skendel is skendel. Maka dua2 xder kaitan antara satu sama lain walaupun saling mengenali kat atas dunia ni..

Mengikut perkiraan saya.. betullah ini Rantau Abang. *Gambar hiasan.. :P

Imbas2 balik.. saya pun teringat yang saya ada teman Encik Bieber pergi pantai haritu. Walaupun x secantik Rantau Abang, tapi okay la.. Janji tetap pantai dengan batu2 nya sekali. X gitu?

Encik Bieber yang katanya xder awek. Maka petang itu sungguh2 dia nyanyi lagu Somebody to love. Kesian...~

Tengah ambik gambar. Best!!!

Gambar ni.. Makcik cakap tengkiu. Skendel cakap nice~ 
Maklumlah.. spek tajaan diorang kan.. Kikiki...

Ombak jahat!!!!!

Saya sayang kasut ni sebb makcik pilih dan satu2nya yang lekat dengan saya sampai hari ni..
Tapi tengokkan gambar ni~ SAYA NAK KASUT BARU!!!

Mesti Tyra marah kalau tengok leher saya ni kan? Kikiki..

Buat skendel... Pergilah sejauh Tanjung Leman sekalipun. Saya tak kesah. Janji satu.. Jaga ya kereta Myvi saya tu. Kalau x saya cerai awak talak 3! :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...