Pages

Monday, April 25, 2011

Sebiji buah, Sebuah Syarikat dan... Se'pesen' Orang :P

Gambar 1
Ini buah Apple. Buah ini boleh didapati di kebanyakan pasar2 raya berdekatan rumah anda. Xcaya? Start kereta pergi cari sekarang! Tapi cari kat bahagian buah2an ok.. bukan bahagian pakaian dalam. Kalau anda buat jugak, nescaya anda ini memang jenis bangang tak bertempat.


Gambar 2
Ini pula.. Apple jugak. Tapi nama penuh Apple ini berakhir dengan Inc. yang bermaksud ianya sebuah syarikat. Bagi orang2 macam saya ini, *i mean.. penganggur* produk2 Apple ini memang cukup fantastik bombastik artistik kelas dia. Yalah~ harga tu pun dah beriban kan.. mana la den mampo oi!


Gambar 3
Jangan terkejut. Ini juga Apple yer.. atau lebih tepat lagi, Cik Epal. Walaupun ciri2 dia xder persamaan langsung dengan yang 2 tu.. tapi nak tak nak, dia tetapp jugak Epal okay!


Keistimewaan Epal ini? 
Periang, penulis yang baik, dan yang paling best... seorang yang cukup suka berfesyen. Or should I use the word.. PESEN maybe? Hehehe...


Why? Why? Why?


Cuba anda pikir...
Skirt bohemian + marching jacket.. apa akan jadi. Vintage style?                Maybe kot...
Now.. tambah pulak furry bag. Still vintage lagi ker? Dunno la.. setahu saya yang cetek ilmu bab2 fesyen ni.. Biasanya furry bag ni trend masa winter season jer.. Kalau off season tu.. Ikut kesesuaian la.. Ni kalau kenduri kahwin kat kampung pun nak dikepit jugak benda tu, ngko bangang ke hapa dik?! Very not suitable U see~


Dan satu lagi.. yang paaaaling saya kompius. Kenapa 'pesen' tudung tu mesti dilengkapkan reben yang besar2? Focus point time nak ambik gambar ke hapa?
Seumur hidup saya la... Tak pernah la saya tengok 'pesen' yang Cik Epal bawakan ni. Setakat belit2 tudung then pinkan dengan Brooch tu.. ader aa..


Ker Cik Epal ni suka tengok ANTM macam saya? 
Manalah tahu kan... Takut terikut2 dengan style yang diorang buat dalam tu.. Contoh macam ni hah...

                
Pose pun nampak lebih kurang dah tu...

Tapi siapalah saya nak dibandingkan dengan Cik epal tu yer... Saya ni menulis sekadar suka2 buang masa jer.. Cik Epal pulak.. menulis buat duit riban2. Ko nampak perbezaan tu Zee?!
Lagipun Cik Epal punya 'pesen' ramai gak la yang follow kan? Kalau tak~ xkanla setiap entry tu wajib ada komen yang memuji kecomelan Cik Epal kita ni.. Hik3...

Anyway~ Sebagai seorang yang tergolong dalam segelintir manusia yang agak 'berbulu' dengan pesen Cik Epal kita ni. Satu jer pesan saya....
 
"Tolong la jangan dirosakkan imej muslimah itu semata2 kerana fesyen. Cukup2 lah dengan apa yang ada tu ek. Awak pun bukannya x cantik, malah memang cute seyh~
Dan saya pun tahu~ Bukan mudah nak senangkan hati semua orang. Tapi trylah.. Ni jangan dok main delete jer komen2 negatif yang orang post tu.. Baca, kaji dan fahami dulu ek.
Akhir kata.. majulah Cik Epal dengan skirt2 nya sekali. Yehaaa!!!!"

TetttTtTT!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...