Pages

Saturday, April 30, 2011

..... Matilaaa Berangan!!!

  Encik Umar ajak saya outing sekali lagi! *outing laaa sangattt!!!*

Tapi kali ni xder dah pantai2 ke sawah bendang ni semua.. Apa ingat pakcik pandai pose mellow kat tempat cenggitu jer ker? Pleaaseee~ Tolong sikit...

For this trip.. *trip tuh! chewahh!!* kitorang naik tinggi ke puncak bangunan gitu.. Dahla xder lif.. siol jer aku kena panjat tangga sampai 5 tingkat. Lelah kojap pakcik ni eh. Apa punya Potograper la Cik Umar ni kan?! Mati ngko cair mekap model kalau hari2 kena paksa cenggini tau. Urgh!!

Tada!!! Destinasi kitorang haritu. Tapi bukan hotel itu okay~
Just bangunan carpark seberang jalan sajoss.. Sadis wuwuwu....


          
Mr. Potograper yang tengah asyik mencari ilham yang x sampai2.. haishhh..


Hasil kerja Mr. Potograper yang dicedok dari Pesbook beliau.
*berani ngko letak caption mengutuk aku kat situ?! ko pehal bro?!?!*


Ek eleh~ Candid la tu konon! Aku tau aaa ngko
berkenan kat model yang tengah potoshoot kat bawah tu kan?
Very Cik Epal u see~


Masa kitorang first sampai kat c2... kitorang xperasan pun yang at the same time ada 2 orang photographer ni tengah buat sesi photoshoot kat area sama. So, bila kitorang sedar.. maka it's quite a down moment for us la.. 
Korang pikir sdiri la.. DSLR nak lawan ngan kamera Lumix Encik Umar and my sis punya Nikon cinonet tuh.. Hadoiiii~

But no hal.. dengan gigihnya aku buat bising kat situ tau! I kan gila perhatian you.. 
Dan tengah2 sebok aku beraksi tu... Encik Umar terperasan yang salah sorang photographer tu ada snap gambar aku. Wadehel?! Nak suruh I model cakap bro~ mana boleh pakai main snap2 gitu jer. Very not gentlemen occay!! *tapi hati tetap berbunga riang masa tu.. kikiki..*

Selesai sesi, kitorang turun pow KFC pulak. Sumbangan ikhlas Sir Din kita. *gosip2 terbaru disertakan sekali katanya~*
Pastu Encik Umar singgah kejap berbuka puasa kat Tambatan DiRaja sambil2 menikmati pemandangan indah sunset. Ahhh.. heaven tau! Walaupun aku orang Kelantan, this is my first time datang tempat ni tau. Dulu setakat nama jerla I kenal You~ Hua3!!!

Next trip lepas ni? Taman Indera Petra la pulak.... Oooo Yeah!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...