Pages

Saturday, April 2, 2011

Fierce Is Back Baby!

Musim baru America's Next Top Model dah pun start. Dan macam biasa.. drama jer memanjang. Nama dah rancangan realiti kan? Tapi so far.. Aku rasa xder yang betul2 outstanding *walaupun aku rasa Hannah, Molly ngan Brittani akan masuk top 3..*

So, I think so far.. Caridee (cycle 7), Jaslene (winner cycle 8), Raina (runner up cycle 14) dan Ann (winner cycle 15) jer yang betul2 best. Bak kata juri2 awam kat Youtube.. "it's called fierce baby. FIERCE!"

Jaslene, Raina, Ann & Caridee

Dan bermula cycle 15 yang Ann menang tu.. Instead of being the covergirl for Seventeen mag,  Tyra up lagi! *mampus ngkau guna istilah Poker!* Jadi cover Vogue Italia kau.. World gila tu! Hahaha....


Bagi yang xfaham ngan picca2 cam gambar Ann kat atas ni.. Sila bukak page Vogue Italia ya.. dan search kat Beauty in Vogue. Kalau xpuas hati.. tuju jer kat laman web Tyra sdiri untuk sebarang pertanyaan.. *tapi website dia tu korang kena google la.. pakcik tatau* Tapi aku sure Tyra akan jawab camni, "this is fashion gurrll.... weird is fierce. And fierce is high fashion!" *hahaha.. ada hati nak jadi Tyra jap.*


                          

Bagi aku.. Kalau dah nama Vogue Italia.. Korang jangan harap la ada gambar2 x santekk.. Ini International punya magazine occay.. Bukan kelas *Mango yang suka snap2 picca half naked tepi kolam ittuw....


Sorang kawan aku yang gila glemer pernah jugak la tanya.. "Ngkau sebok dok follow Ann ngan Vogue Italia ni apasal? Ngkau faham ke bahasa orang Itali tu??"
Ehehe.. 
Aku pun jawab la balik.. "Ngko sebok apsal? Jeleskah?" 

Come on la.. Zaman dah maju k. Kalau ngkau xfaham sepatah pun bahasa orang Itali tu.. Cari jerla review ke hapa kat internet nu.. Susah2 vlog kat Youtube berlambak. Pilih jer..

Lagipun orang macam aku ni lebih kepada nak tengok gambar. Kalau nak membaca.. I prefer komik lagi...

Sebelum aku habiskan entri ni.. ada one more thing. Wig Ann itu mengingatkan aku kepada rambutku aritu.. Terutama masa bangun pagi.. 100% sama! Hahaha...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...