Pages

Saturday, April 2, 2011

Cerita Budak Gila Glemer...

SAYA KALER RAMBUT LAGI!

Hahaha.. Mampos berangan jadi artis!
Nak wat camnerkan.. Dah artis fevret aku tukar kaler rambut. So aku sebagai peminat setia dan peka confirmlah kena ikut. X gitu?

Masa mula2 aku bagitau Zee pasal hal ni.. Dia rilek jer.. *tapi nampak la muka jeles tu..* Yang sungguh2 sebok actually abang angkat aku. Cepat jer dia bukak Skype nak tengok. Hahaha..

Tapi kali ni xder dah merah2 menyala nih... Aku pilih dark color pulak. Tu pun sebab my sis larang aku warnakan rambut aku hitam terus. Takut susah nak masuk kalau lepas ni aku nak kaler lagi. *nampak sangat xpaham maksud BERHENTI.*

Dia nilah punca rambut aku bertukar kaler! Damn!!

Dan inilah punca kenapa aku nak kaler hitam balik rambut aku.
Padah ngko tengok We Got Married tetiap minggu...

No hal la kan... Kalau ngkau kaler beribu kali pun.. Asal jaga jangan bagi ada kutu kelemumur bagai.. Okay la.. ^.^

Anyway, masa tengah ushar2 kaler rambut aritu.. Aku ternampak la satu produk Gatsby ni. Nama dia.. 'Technical Design Clay'. Disebabkan nak mencuba.. aku rembatlah satu. Harga xyah cakap.. satu bekas kecik 30g pun dah nak cecah 10 hinggit. Nasib duit poket sendiri x kluar. Hehehe..



Tapi skang ni.. Aku memang blur yang teramat. Apa jadah ntah benda ni? Macamana nak apply? Tengok kat Youtube senang jer~ Letak2 kat tangan then ramas2 kat rambut. Tada.. siap! Tapi tu hairstylist yang buat.. Aku ni.. Jururunding imej x bertauliah kelas F okay aaa...

Tengah2 dok menulis ni.. Aku belek2 kat belakang bekas dia ni.. *masa beli tu main ambik jer k.. skang ni baru sebok nak tau. tu pun sebab nak pakai takut membazir* Dia tulis.. green apple-tone fragrance. Best gak bau dia seyh.. Tapi kalau guna.. Nak sental susah. Rupa2 nya menatang ni kelas wax siot! 

Mampus la aku.. Tapi pe pe hal.. Baik aku try. Kang boleh gak nak menunjuk masa jejalan kat KB Mall tuw! *tetap berangan artis sampai abes!*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...