Pages

Friday, July 29, 2011

2NE1 - UGLY

Mode : International Fan yang gila xnak kalah mengomen. (^^)

Aku memang big fan dengan 2NE1. Nak2 lagi Park Bom.. *brapa kali nak ulang~ dia hot!*
So disebabkan this past weeks diorang memang all out promote diorang punya song. Of cos la aku follow kan~
Dari Lonely, I am The Best, Hate You sampaila yang latest.. UGLY. Semua aku like and masukkan dalam list favourite. *matilaa video sdiri private video orang ko promote!* Walaupun  lagu2 diorang berkisar pasal pompuan. Express feeling about being a woman... Tapi best siol! *bahasa bagi aku xder halangan..* Dan consider yang kebanyakan lagu2 diorang di compose lelaki.. Teddy Park.. rasanya xder hal kut kalau aku minat.. Hohoho..

Pastu pulak kebanyakan video klip diorang memang menarik. Lonely kaya dengan naratif tersendiri.. I Am The Best dengan club style.. pastu Hate You ngan anime.. *first korean MV to be fully animated aku rasa..* dan UGLY pulak about celebrating girls power!! *aku rasa aaa.. lucu pulak tulis cam gini!*





Dan biasanya bila diorang release jer MV baru. Fan akan susah payah promote supaya video ni dapat hit tertinggi skali. Motif? Buat kerja amal gituh..


Bagi aku okay la.. Xsalah nak promote artis kegemaran kita kan.. 
Cuma yang nyampahnya.. Ni yang suka mengomen nih.. *masuk mood gila babi dah..* Terutama kat Youtube. Bodoh aaa.. setakat komen cam Hwaiting!! tu xperla.. Ni yang nyampahnya.. ko pergi campak Jackie Chan Jay Chou segala tu apehal?! Diorang xder kena mengena bersaudara belah mak ayah diorang ker hapa ah..


Hadoii.. 
Nak tambah bangang lagi.. Aku pulak enterframe. Komen jugak nih!! Segala topik aku masuk.. Asal terlintas depan mata terbaca jer, semua aku reply.
Perbezaan group2 Korean.. masuk!! Plastic surgery.. masuk!! Part Sandara dalam lagu ni banyak.. masuk!! CL jadi model kosmetik.. masuk!! Maksud lagu UGLY tu sdiri.. masuk!! *biarlah aku sendiri pun xsure sangat~ hahaha!!*


Reply aku dapat? Berderet masuk.. sampai jammed notification inbox aku. Aih.. Dahla satu2 nak kena balas ngan BI. Satu hal pulak. Aku mulalah menggaru kepala xgatal. Hurmm.. Gasak jerla kan.. Padah ko menggatal..
Bengang2 pun.. best jugak aaa.. Ini main komen2 ngan International fan okay~ Ko hada?! Hahaha!!

p/s : xder motif sangatkan aku pagi ni? sajer menulis sambil2 tunggu Youtube tu habis load. Ahaks!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...