Pages

Sunday, August 22, 2010

21.07.2007-20.03.2010
Aku xkan lupa kenangan2 ini...

Team Hostel Lelaki + Perempuan
- Bujai, Abe Din, Sazili, Sham, Pijie, Azan, Jeffry, Alif, Niniey & Jepun
Kena sembur sebab hostel berselerak, kena kerah angkat stok, bersahur ramai2 kat hostel pompuan, melepak kat tingkap belakang, acara baling bantal antara bilik, lepak kat kaki lima hostel, aksi kejar pencuri, berebut bilik air & projek conteng dinding.. Tu semua dah macam rutin kita kan! Biarlah tiap2 kali meeting kena sembur pun. Semua buat muka bebal! Hahaha..

Team Ibu2 Bapak2
- Kak Bi, Kak Wanie, Abe Man, Abe Faiz, Abe Ju, Abe Zasfa Nurul, Abe Dan, Rohaya, Kak Nor, Kak Maria, Kak Ju & Kak Zura
Thanx sebab sudi jadi abang dan kakak untuk adik 'besar' ni ek!

Team Anak Didikku...
- Firdaus, Asrul, Safarin, Zul, Syikin, Rohana, Sarah....
Walaupun aku ni selalu berleter. Tu semua untuk kebaikan korang. Aku xnak orang cakap yg korang x boleh nak buat kerja because I know you guys can do it. Harapan aku dengan korang tetap tinggi walaupun aku skang hanya boleh tgok jauh2 ajer. Hope.. one of you can surpass me someday. InsyaAllah..

Hall Of Fame
- Sazili, Kak Aida, Mek Cek, Miss Siti, Tikaf, Sir Pijo, Fuad, Abe Zikri, Alia, Mirol... Zakiyudin
Setiap kali lepak ngan korang dulu.. Korang selalu cakap yg rindu ngan suasana masakerja dulu2 kan? Kalau la kita boleh work together again kat Kubang Kerian.. Sure havoc Kfc!

To 'you'
- Thanx sebab sudi kira stok ngan aku, temankan aku makan malam, belikan nasi kalau aku x sempat, belikan ubat masa aku sakit, pujuk aku masa aku naik hantu, habiskan duit aku..*he...* temankan aku main bowling and all the good memories.. aku akan simpan sampai bila2.. :)

Entry yg lama aku simpan. I think.. masa ni paling sesuai untuk aku publish kat sini. Abang Junib, thanx k! Kalau x..  berkulat entry ni dalam laptop aku!

Kalau masa dok hostel... Hari2 korg layan lagu Tobat Maksiat. Tapi dalam 10 org yg duk hostel tu.. sorang jer yg semayang cukup 5 waktu. Yang lain? Hampeh! Kalau ada pun.. sembahyang Subuh. Tu pun kekadang 3 hari sekali! Sengal tol!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...